پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري:اثر انگشت راي‌دهندگان اختياري است

کد خبر: 83507 تاریخ انتشار: 1398/12/02 13:34:26
نمایش: 2736
اخبار
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: براساس اطلاعيه شوراي نگهبان ارايه اثر انگشت راي‌دهندگان اختياري است و مراجعه‌کنندگان به پاي صندوق‌هاي راي مي‌توانند اثرانگشت ندهند.

جعفر مرداني روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:براساس اطلاعيه شماره ۲۶ ستاد انتخابات، با توجه به احراز هويت راي دهندگان به وسيله دستگاه‌هاي الکترونيک و ثبت کد ملي افراد در سامانه انتخابات و به منظور تسهيل فرآيند اخذ راي با موافقت شوراي محترم نگهبان اخذ اثر انگشت اختياري است.

وي همچنين گفت: تمامي ادارات ثبت احوال شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان تا پايان زمان راي‌گيري داير و آماده خدمت‌رساني به مردم هستند.

وي افزود: کارت ملي هوشمند و شناسنامه تمامي متقاضياني که تا ۳۰ بهمن درخواست خود را به ثبت احوال چهارمحال و بختياري داده و سند هويتي آن‌ها صادر شده است، مي‌توانند نسبت به گرفتن شناسنامه و يا کارت ملي هوشمند خود اقدام و در انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شرکت کنند.

مرداني تصريح کرد: عکس‌دار بودن شناسنامه براي تمامي مراجعه‌کنندگان به پاي صندوق‌هاي راي الزامي نيست.

وي يادآور شد: با توجه به گزارش‌هاي قبلي ستاد انتخابات کشور و چهارمحال و بختياري، مراجعه‌کنندگان به پاي صندوق‌هاي راي بايد اصل شناسنامه و کارت ملي يا کد ملي خود را به همراه داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07