پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
رييس ستاد انتخابات :

انتخابات در ۳ حوزه انتخابيه چهارمحال و بختياري تمديد شد

کد خبر: 83511 تاریخ انتشار: 1398/12/02
نمایش: 2739
اخبار
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن، بروجن و همچنين اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار تمديد شد.

جعفر مرداني گرم‌دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با قدرداني و تشکر از مردم ولايت‌مدار استان در خلق حماسه‌اي ديگر تاکيد کرد: با توجه به درخواست‌هاي فرمانداران مراکز حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن و همچنين بروجن مبني بر تمديد مدت زمان اخذ راي و نظر به موافقت وزير کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي زمان راي‌گيري در اين ۲ حوزه انتخابيه به مدت ۲ ساعت يعني تا ساعت ۲۰ ( ۸شب) تمديد شد.

وي افزود: با توجه به درخواست فرماندار مرکز حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار که با مشورت فرمانداران حوزه فرعي انجام شده بود، در اين حوزه انتخابيه يک ساعت يعني تا ساعت ۱۹ (۷ شب) تمديد شده است.

مرداني گرم‌دره تصريح کرد: در حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا با توجه به درخواست فرمانداران اين شهرستان‌ها اخذ راي تمديد نشد و در همان مدت زمان قانوني يعتي تا ساعت ۱۸ (۶ عصر) به پايان رسيد.

وي يادآور شد: قرار شد تمامي افرادي که در صف انتظار راي دادن هستند به داخل شعبه اخذ راي هدايت شوند و در مراحل راي‌گيري قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07