پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرايند اخذ راي در ۲ حوزه انتخابيه چهارمحال و بختياري براي دومين بار تمديد شد

کد خبر: 83513 تاریخ انتشار: 1398/12/02
نمایش: 2240
اخبار
رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: فرايند اخذ راي انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن و بروجن براي بار دوم تمديد شد.

جعفر مرداني گرم‌دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با تقدير از حضور حماسي مردم در انتخابات دوم اسفندماه تاکيد کرد: با توجه به درخواست‌هاي فرمانداران مراکز حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن و همچنين بروجن مبني بر تمديد مدت زمان اخذ راي و نظر به موافقت وزير کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي، زمان راي‌گيري در اين ۲ حوزه انتخابيه به مدت ۲ ساعت ديگر يعني تا ساعت ۲۲(۱۰ شب) تمديد شد.

وي افزود: البته وزارت کشور به استانداران اختيار داده است در صورت پايان مراجعه راي‌دهندگان به شعبه‌هاي اخذ راي و تمام شدن فرايند راي‌گيري در هر کدام از حوزه‌هاي انتخابيه، مي‌توانند نسبت به اتمام فرايند اخذ راي اقدام کنند.

مرداني گرم‌دره تصريح کرد: روند برگزاري اخذ راي انتخابات مجلس يازدهم در حوزه انتخابيه لردگان و خانميرزا بدون تمديد و در مدت زمان قانوني برگزاري انتخابات ساعت ۱۸(۶ شب) و همچنين در حوزه انتخاباتي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار با يک ساعت تمديد در ساعت ۱۹(۷ شب) به پايان رسيد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07