پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري از حضور مردم در انتخابات قدرداني کرد

کد خبر: 83516 تاریخ انتشار: 1398/12/03
نمایش: 2440
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز شنبه سوم اسفندماه، با صدور پيامي از حضور حماسي مردم در يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي قدرداني کرد.

اقبال عباسي در اين پيام آورده است: دوم اسفندماه سال ۹۸ تجلي ديگري از حضور حماسي ملت ايران در پاي صندوق‌هاي رأي بود و مردم مومن، ولايتمدار و انقلابي استان چهارمحال و بختياري نيز همگام با ساير هموطنان در سراسر کشور، بار ديگر با مشارکت گسترده در انتخابات،حماسه‌ساز شدند.

در اين پيام آمده است:ملت سلحشور ايران اسلامي به ويژه مردم شهيدپرور استان، بار ديگر با مشارکت خود در يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي حماسه بزرگ ديگري آفريدند و به دنيا به ويژه استکبار جهاني و هم‌ پيمانانش ثابت کردند که تحت هر شرايطي پشتيبان نظام بوده و به آرمان‌هاي بلند رهبر کبير انقلاب و رهنمودهاي مقام معظم‌ رهبري پايبند بوده و تهديدها و توطئه‌هاي مختلف تاثيري در اراده ايشان ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرده است: اينجانب ضمن تبريک به مردم شريف و قدرشناس استان چهارمحال و بختياري،از کليه عوامل اجرايي، قضايي، نظارتي،نظامي، انتظامي،امنيتي و همه‌ دست‌اندکاران انتخابات به ويژه اصحاب رسانه که در برگزاري اين حماسه پرشور نقش آفرين بودند، صميمانه سپاسگزاري کرده و سربلندي و سرافرازي ايران اسلامي را از خداوند متعال خواهانم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06