پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کاهش ساعت کاري دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال‌وبختياري

کد خبر: 83546 تاریخ انتشار: 1398/12/10
نمایش: 3195
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از کاهش ساعت کاري ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي استان تا پايان هفته جاري خبر داد و گفت: ساعت کاري ادارات ساعت ۹ صبح آغاز مي‌شود.
اقبال عباسي ۱۰ اسفندماه در جلسه ستاد استاني پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري با تأکيد بر نظارت ويژه بر بازار و به خصوص اقلام بهداشتي و خوراکي مربوط به کرونا ويروس، اظهار کرد: با محتکران، کم‌فروشان و گرانفروشان اين اقلام با شدت برخورد کنيد.

استاندار چهارمحال و بختياري از کاهش ساعت کاري ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي استان  تا پايان هفته جاري خبر داد و افزود: ساعت شروع کار با تأخير يعني ساعت ۹ صبح آغاز مي‌شود، همچنين براي بانوان شاغل باردار، جانبازان شيميايي و کارمندان داراي بيماري‌هاي خاص و ريسک‌پذير دورکاري لحاظ شود.

وي با بيان اينکه اين مسئله شامل دستگاه‌هاي خدمات‌رسان، مراکز بهداشتي درماني، اورژانس و امدادي نمي‌شود، گفت: مديران دستگاه‌هاي اجرايي اين موضوع را مديريت کنند تا موجب ايجاد خلل در خدمات‌رساني نشود.

عباسي تأکيد کرد: دانشگاه علوم پزشکي نسبت به خريد اقلام دارويي، تجهيزات حفاظتي و پزشکي اهتمام ويژه‌اي داشته باشد تا در مواقع بحراني با مشکل مواجه نشويم.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص کنترل مبادي ورودي و خروجي استان توضيح داد: با توجه به تعدد مبادي ورودي و خروجي اين کار نيازمند تدابير ويژه‌است، به همين منظور نياز است از ظرفيت هلال‌احمر و بسيج جامعه پزشکي با هماهنگي دانشگاه علوم پزشکي استفاده کرد.

وي افزود: تمامي دستگاه‌ها موظف هستند تمامي امکانات و تجهيزات خود را در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکي در اختيار آن‌ها قرار دهند.

عباسي با اشاره به لزوم رصد مهمانان ورودي به چهارمحال و بختياري توسط فرمانداران و بخشداران، بيان کرد: در صورت نياز آزمايشات از افراد مشکوک ورودي به استان انجام شود.

وي در پايان با بيان اينکه تصميم‌گيري در رابطه با لغو سفرهاي نوروزي در جلسه آتي انجام مي‌شود، عنوان کرد: دستورالعمل‌هاي بهداشتي به ادارات توسط علوم پزشکي ارسال شود، همچنين تمام همايش‌ها، جشن‌ها، جشنواره‌ها و جلسات غيرضروري تا اطلاع ثانوي لغو شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07