پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

امروز مهمترين سنگر خدمت حوزه درمان است

کد خبر: 93596 تاریخ انتشار: 1398/12/29
نمایش: 2171
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هدف ما از حضور در بيمارستان هاجر(س) عرض خداقوت به کادر درماني و بررسي آخرين وضعيت اين بيمارستان از نظر خدمات‌رساني است.
اقبال عباسي ۲۹ اسفندماه در حاشيه بازديد از بخش هاي مختلف بيمارستان هاجر(س) شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کادر درماني اين بيمارستان در شرايط بسيار سخت در حال خدمت‌رساني به بيماران مبتلا به کرونا ويروس هستند، هدف ما از حضور در اين بيمارستان عرض خداقوت به کادر درماني و بررسي آخرين وضعيت اين بيمارستان از نظر خدمات‌رساني است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه کادر درماني در بحث مبارزه با کرونا ويروس با از خودگذشتگي در حال خدمت به بيماران هستند، عنوان کرد: در آستانه آغاز سال جديد هستيم، نبايد با ديد و بازديد  در عيد و مسافرت رفتن باري که بر دوش پزشکان و پرستاران است را سنگين‌تر کنيم.

وي با اشاره به سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سليماني، افزود: در آن زمان مردم ايران يکپارچه براي حمايت و قدرداني از زحمات اين سردار شهيد به پا خاستند، در حال حاضر نيز ما بايد با در خانه ماندن و عمل به توصيه‌هاي کادر بهداشت و درمان نيز قدردان اين عزيزان باشيم و اجازه ندهيم بار آن‌ها سنگين‌تر شود.

عباسي تأکيد کرد: امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، ما نيز بايد به‌عنوان پشتيبان در اين سنگر مبارزه آن‌ها را حمايت کنيم.

وي با بيان اين که مردم  استان چهارمحال و بختياري با فرهنگ و با اصالت هستند، گفت: امسال مردم ما با پرهيز از سفر و حضور بي مورد در جامعه نشان خواهند داد نسبت به سلامت خود، خانواده، اقوام و اطرافيان خود بي اعتنا نيستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07