پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري: عيد سلامتي مردم را جشن خواهيم گرفت

کد خبر: 93597 تاریخ انتشار: 1399/01/01
نمایش: 1885
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي، فرارسيدن عيد نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را تبريک گفت.

 اقبال عباسي در پيامي، فرارسيدن عيد نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ را تبريک گفت و اعلام کرد: در آغاز بيش از هرچيز براي شما آرزوي سلامتي دارم، تا مبادا وضعيت موجود به دليل شيوع بيماري کرونا، شيريني حلول سال نو را خدايي ناکرده تلخ کند.

در پيام استاندار چهارمحال و بختياري آمده است: سالي که گذشت سرباز جان برکف وطن سردار سپهبد حاج قاسم سليماني را از دست داديم، ولي در پي اين فقدان جانسوز، شاهد نقش‌آفريني مردم در حمايت همه جانبه از آرمان هاي انقلاب اسلامي و اين قهرمان ملي بوديم.

در ادامه آماده است: سال گذشته پر از اتفاقات تلخ و شيريني بود که مانند يک آزمون، مديران، مسئولان و مردم را مورد سنجش قرار داد و حقيقتا مردم صبور ايران همچون هميشه، سربلند از هر آزموني بيرون مي‌آيند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پيام نوروزي خود تاکيد کرده است: در اين هياهو، اما کادر درماني و پرسنل بهداشت و درمان، سردمداران اصلي در تعالي انسانيت هستند.

عباسي تاکيد کرده است:ايشان که با ايثار و فداکاري در جهت حراست از جان مردم، هيچ دريغي ندارند و از هيچ کوششي فروگذار نمي‌­کنند.

در ادامه آمده است: کادر درماني امروز بيش از هر زماني ديگري نيازمند توجه ما به مباحث پيشگرانه دارند. بر خود واجب مي­‌دانم پيام اين قشر تلاشگر را به گوش مردم برسانم: «با ماندن در خانه از گسترش بيماري کرونا جلوگيري کنيم».

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرده است: ما نيز در بدنه دولت و مديريت استان، تمام تلاش خود را جهت حمايت از مردم و سلامتي عمومي به کار خواهيم بست. به اين اميد که با وزيدن نسيم بهار و نور اميد، سلامتي و بهروزي بر جان همگان بتابد و از اين بحران نيز با سربلندي عبور کنيم. 

عباسي، در پايان پيام نوروزي خود تاکيد کرده است: در انتها مجدد از مردم شريف و مديران تقاضا دارم که با جدي گرفتن اين شرايط کوشا باشند و در جهت حفظ سلامت عمومي و حمايت از کادر درمان نهايت تلاش را به کار ببندند.قطعا به زودي در بهار،"عيد سلامتي" را جشن خواهيم گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07