پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

وزير کشور آخرين وضعيت چهارمحال و بختياري در مقابله با کرونا را پيگير شد

کد خبر: 93598 تاریخ انتشار: 1399/01/01
نمایش: 1945
اخبار
رحماني فضلي وزير کشور طي تماس تلفني با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تقدير و تشکر از اقدامات صورت گرفته در استان چهارمحال و بختياري، از آخرين برنامه ها در زمينه پيشگيري و مقابله با کرونا در اين استان مطلع شد.
وزير کشور در اين تماس تلفني با تاکيد بر اهميت بحث پيشگيري در مقابله با شيوع کرونا ويروس اظهار کرد: نياز است از کادر درماني براي اتخاذ تصميم‌هاي به هنگام و اثربخش در بحث مبارزه با اين ويروس به صورت ويژه قدرداني کرد.

وي تاکيد کرد: خدمات‌رساني به مبتلايان به کرونا ويروس و جلوگيري از شيوع آن بايد در اولويت قرار بگيرد.

اقبال عباسي در ادامه اين تماس تلفني با ارائه گزارشي از اقدامات ستاد مقابله با کرونا ويروس در چهارمحال و بختياري، گفت: خوشبختانه اين استان نسبت به ساير استان‌ها از وضعيت خوبي در پيشگيري و مقابله با کرونا ويروس قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: کادر درماني اين استان ايثارگرانه به بيماران مبتلا به کرونا ويروس خدمت‌رساني مي‌کنند و تلاش مي‌شود هيچ‌گونه مشکلي از نظر کمبود تجهيزات و وسايل حفاظتي براي اين قشر به وجود نيايد.

وي در پايان تاکيد کرد: تمام اعضاي ستاد پيشگيري و مبارزه با کرونا ويروس در چهارمحال و بختياري در آماده‌باش کامل قرار دارند و جلسات کميته‌هاي اين ستاد به‌طور منظم در حال برگزاري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07