پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ياز است کنترل‌ ورودي و خروجي استان باتوجه به تعطيلات رسمي در کشور با شدت بيش‌تري انجام شود

کد خبر: 93600 تاریخ انتشار: 1399/01/02
نمایش: 2004
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نياز است کنترل‌ ورودي و خروجي استان باتوجه به تعطيلات رسمي در کشور با شدت بيش‌تري انجام شود، زيرا در حال حاضر ورود و خروج از استان‌ها و شهرستان‌ها هيچ توجيهي ندارد.
اقبال عباسي دوم فرودين‌ماه در حاشيه برگزاري اولين جلسه ستاد ملي کرونا در سال ۱۳۹۹ به صورت ويدئو کنفرانس با حضور رئيس جمهور در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري اظهار کرد: اين جلسه با حضور وزراي مرتبط با ستاد پيشگيري و مقابله با کرونا و استانداران سراسر کشور برگزار شد، خوشبختانه طي گزارشات رسيده، کشور در وضعيت اميدوارکننده‌اي از بابت مبارزه با اين ويروس قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به تعطيلي ادارات، مدارس، مراکز تفريحي، توريستي و اصناف، تأکيد کرد: بايد کنترل‌ ورودي و خروجي استان باتوجه به تعطيلات رسمي در کشور با شدت بيش‌تري انجام شود، زيرا در حال حاضر ورود و خروج از استان‌ها و شهرستان‌ها هيچ توجيهي ندارد.

وي خاطرنشان کرد: براي کنترل شيوع کرونا ويروس نياز است تعطيلي اصناف، بازاريان و مراکز تجاري براي جلوگيري از تجمع و تردد در سطح شهر تا پايان تعطيلات نوروزي کماکان ادامه داشته باشد.

عباسي در پايان گفت: بايد جلوي مسافرت‌هاي غير ضروري در ايام نوروز گرفته شود تا کادر درماني بتوانند گام‌هاي مؤثري در کنترل کرونا ويروس بردارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07