پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

۱۲ فروردين سرآغاز حاکميت مردم بر سرنوشت خويش است

کد خبر: 93642 تاریخ انتشار: 1399/01/12
نمایش: 1953
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي با گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان انقلاب اسلامي ايران تاکيد کرد:سرآغاز حاکميت مردم بر سرنوشت خويش است.

اقبال عباسي در پيامي فرارسيدن ۱۲ فروردين، روز جمهوري اسلامي ايران را گرامي‌داشت و تاکيد کرد:دوازدهم فروردين‌ماه، سالروز تبلور و تجلي اراده تزلزل‌ناپذير ملت قهرمان و حماسه ساز در استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تاييد مردمسالاري‌ ديني و سرآغاز حاکميت مردم بر سرنوشت خويش است.

در اين پيام آمده است:روز جمهوري اسلامي، يادآور همبستگي و اتحاد تاريخي ملت به پاخاسته و قهرماني که براي تعيين آينده روشن خويش و استقرار و تحکيم پايه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در همه‌پرسي تاريخي سال ۱۳۵۸ مشارکت فعال و شورانگيز داشتند و يکي از ماندگارترين صفحات زرين انقلاب اسلامي تجلي يافت.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان خاطر نشان کرد: اينجانب سالگرد استقرار نظام جمهوري اسلامي را بە آحاد مردم شريف و بزرگوار ايران اسلامي بويژه مردم شريف استان چهارمحال و بختياري تبريک و تهنيت عرض مي‌کنم و اميد دارم سال پيش‌رو، سالي توام با تعالي و پيشرفت، همدلي و تلاش براي ساختن سرزمين پر مهرمان با توکل بە الطاف الهي و در پرتو رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07