پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تبريک ويژه استاندار چهارمحال‌وبختياري به جوانان فعال در خط مبارزه با کرونا

کد خبر: 93656 تاریخ انتشار: 1399/01/17
نمایش: 2425
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي سالروز ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر عليه السلام و روز جوان را به تمامي جوانان خلاق، تلاشگر و توانمند استان تبريک گفت.
متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح زير است؛


بسم الله الرحمن الرحيم


جواني دوره اي ارزشمند در طول عمر آدمي است و جوانان سرمايه و پيشرانه هاي رشد و توسعه جوامع هستند.

بدون ترديد امام راحل عظيم الشان با ايمان و اعتماد به همين نيروي جوانان برومند و انقلابي توانست انقلاب شكوهمند ايران اسلامي و هشت سال دوران پرافتخار و نوراني دفاع مقدس را را به ثمر رسانده و عزت و سربلندي را براي ملت به ارمغان بياوردو پس از ايشان تعابير مقام معظم رهبري درخصوص ظرفيت ها و توانمندي هاي عظيم جوانان در استفاده از اين نيروي عظيم و اثر بخش بر هيچ كس پوشيده نيست.

اکنون بر اساس تاکيد صريح رهبر معظم انقلاب در بيانيه گام دوم انقلاب؛ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پنجمين دهه حيات خود براي ادامه اين راه روشن نياز به خود سازي، جامعه پردازي و تمدن سازي دارد و رکن اصلي و محور اين جهاد بزرگ را جوانان شکل مي‌دهند که همواره در توصيه‌هاي رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکيد شده است. 

اينجانب خجسته ميلاد حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان فرهيختۀ استان چهارمحال و بختياري ، به ويژه جوانان فداکاري که در خط مقدم مبارزه با ويروس منحوس کرونا قرار دارند، صميمانه تبريک عرض مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07