پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال وبختياري بر حمايت از سرمايه گذاران تاکيد کرد

کد خبر: 10108 تاریخ انتشار: 1397/02/18
نمایش: 2139
اخبار
استاندار چهارمحال وبختياري با اشاره به اهميت سرمايه گذاري بخش خصوصي در توسعه همه جانبه استان بر حمايت از سرمايه گذاران از سوي دستگاه هاي متولي تاکيد کرد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در ديدار از طرح پرتو دهي گاما در شهرکرد افزود: حمايت از سرمايه گذار بخش خصوصي از سوي متوليان دولتي يک امر ضروري و مهم است که در برخي سرمايه گذاري ها تا کنون اين امر محقق نشده است.

عباسي تاکيد کرد: سرمايه گذار و سرمايه دار براي سرمايه گذاري در استان ها به امنيت براي سرمايه و رفاه نياز دارد که اين امر بايد از سوي مسوولان استاني محقق شود.
وي با انتقاد از اينکه در اجراي برخي از طرح هاي سرمايه گذاري از جمله منطقه ويژه اقتصادي و همچنين طرح پرتو دهي گاما از سرمايه گذار حمايت زيادي از سوي بخش هاي مختلف از جمله مديران دستگاه هاي متولي نشده است به مديران و متوليان بخش سرمايه گذاري و توليد و صنعت استان تاکيد کرد در ايجاد زيرساختهاي لازم براي سرمايه گذاري توجه بيشتر شود.

استاندار چهارمحال وبختياري گفت: سرمايه گذاري پرتو دهي گاما مراحل نهايي را طي مي کند که با اجراي اين طرح يکي از صنايع مادر و صنايع جانبي استان راه اندازي مي شود.
وي گفت: با راه اندازي اين واحد توسعه راه آهن، حمل و نقل جاده اي و هوايي استان نيز توسعه مي يابد و همچنين مشکلات بخش کشاورزي و بهداشت استان رفع مي شود.
وي با اشاره به اينکه هم اکنون محصولات باغي استان از جمله بادام به عنوان يکي از محصولاتي است که صادرات زيادي از استان دارد تاکيد کرد: مي توان با استفاده از ظرفيت اين واحد براي فراوري اين محصول سرمايه گذاري بيشتر کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07