پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

پتانسيلها و استعداد هاي فراوان و توانمندي مردم استان چهارمحال و بختياري ناشناخته مانده است.

کد خبر: 10109 تاریخ انتشار: 1397/02/18 23:33:40
نمایش: 1918
اخبار
عضو هيات مديره شرکت ملي پست جمهوري اسلامي ايران با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.
عضو هيات مديره شرکت ملي پست جمهوري اسلامي ايران با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد. 

اقبال عباسي در اين ديدار گفت پتانسيلها و استعداد هاي فراوان و توانمندي مردم استان چهارمحال و بختياري ناشناخته مانده است. عباسي بيان کرد با گسترش اطلاعات و ارتباطات و پيشرفت تکنولوژي در جهان مدرن امروز شاهد گذار از پست سنتي به پست الکترونيک در کشور مي باشيم. عباسي خاطر نشان کرد بايد بگونه اي برنامه ريزي شود تا با بهره گيري از اطلاعات و ارتباطات ظرفيت و توانمندي هاي استان به خوبي بيان شود. استاندار همچنين عنوان کرد پست الکترونيک باعث کاهش ترافيک، صرفه جويي در وقت و امنيت مي شود و مردم مي توانند زندگي راحت تر و آسانتر را تجربه کنند و جامعه نيز به يک جامعه منظم تبديل شود. 

سرکارخانم مرادي نيز در اين نشست بيان کرد: در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي دو پروژه مهم ملي جي نف و سماک از برنامه هاي اصلي اين شرکت مي باشند.
عضو هيات مديره شرکت ملي پست گفت پيگيري و نظارت بر همه مراحل صدور مجوزات از طريق دستگاه هاي اجرايي و نظارتي، جلوگيري از صدور مجوزهاي غيرقانوني در حريم منابع حياتي، جلوگيري از رباخواري در بحث زمين و املاک، حذف بروکراسي اداري و... از مزاياي اين طرح ها مي باشد که در زمينه توسعه اقتصادي کمک کننده دولت مي باشد.
در پايان اين ديدار با اهداي لوح از زحمات حسين عنايتي تقدير و سيد عبدل درگاهي بعنوان سرپرست اداره کل پست استان چهارمحال و بختياري منصوب شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07