پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار دانشجويان دانشگاه فرماندهي ستاد آجا با معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال بختياري

کد خبر: 10111 تاریخ انتشار: 1397/02/19
نمایش: 3015
اخبار
دانشجويان دوره28 دانشگاه فرماندهي ستاد آجا با معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال بختياري ديدار و گفت و گو کردند‌.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري ،دانشجويان دوره28 دانشگاه فرماندهي ستاد آجا با معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال بختياري ديدار و گفت و گو کردند‌.

سرهنگ اردشير محمدي سرپرست گروه در اين نشست هدف از ماموريت دانشجويان اعزامي  را براي حاضرين در جلسه شرح داد و گفت: شناسايي تهديدها،فرصت ها، مرزهاي سرزميني و راه هاي مواصلاتي جهت استفاده در تاکتيک و جنگ هاي ناهمتراز و نيابتي از مهمترين نکاتي است که مورد توجه و بررسي اين افسران قرارمي گيرد.

جعفرمرداني معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري نيز وضعيت سياسي استان را براي دانشجويان تشريح کرد و گفت: بافت اجتماعي اين استان داراي سه قوميت فارس و لر و ترک زبان است که در کنار همديگر زندگي مسالمت آميزي دارند .

وي مردم چهارمحال بختياري را به عنوان وفا دار به نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود :مشارکت فعال در صحنه هاي دفاع از انقلاب اسلامي وانتخابات و شرکت در اعياد ملي ومذهبي از شاخصه هاي مهم مردم استان محسوب مي شود.

مرداني در ادامه به وجود قطب هاي گردشگري ،توليدات صنايع دستي از جمله قالي وقاليچه وگليم و ظرفيت بالاي صادرات محصولات کشاورزي اشاره کرد.

معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي استاندار، ممنوعيت اقامت اتباع بيگانه ،وجود منطقه ويژه اقتصادي و قطبهاي صنعتي و قرار گرفتن بين دو استان خوزستان و اصفهان را بعنوان فرصت هاي استان نام برد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07