پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

خارج شدن آمريکا از برجام قابل پيش‌بيني بود

کد خبر: 10114 تاریخ انتشار: 1397/02/20
نمایش: 1933
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري خارج شدن آمريکا از برجام را سال‌ها قبل پيش‌بيني کردند، گفت: انتخاب شعار امسال با عنوان حمايت از توليد ملي نشانگر آينده‌نگري مقام معظم رهبري است.

اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در شوراي امربه معروف و نهي‌ از منکر چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري خارج شدن آمريکا از برجام را سال‌ها قبل پيش‌بيني کردند، اظهار کرد: انتخاب شعار امسال با عنوان حمايت از توليد ملي نشانگر آينده‌نگري مقام معظم رهبري است.

وي افزود: در همين راستا دولت نيز مصوبه تثبيت ارز واردات، صادرات و دانشجويان را تصويب و ارز مورد نياز براي اين مصارف را تهيه کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: کشورهاي اروپايي تنها به دنبال منافع مالي هستند ولي آمريکا علاوه بر منافع مادي، خواهان منافع سياسي خود است.

عباسي ادامه داد: مصوب شده است که در طي سه سال 140 هزار خودروي سنگين مانند اتوبوس، ميني‌بوس و کاميونت از کاروان حمل و نقل کشور خارج شوند، در اين موضوع منافع بسياري از کشورهاي اروپايي دخيل است.

وي گفت: تصميم شب گذشته ترامپ مبني بر خارج شدن از برجام منجر به تقويت انسجام کشور ايران شد؛ آمريکا 40 سال است به دنبال جلوگيري از نفوذ ايران در کشورهاي منطقه است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07