پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

شهدا از آسايش، خانواده و زندگي شيرين خود گذشتند تا آسايش را براي کشور فراهم کنند.

کد خبر: 10115 تاریخ انتشار: 1397/02/20
نمایش: 1944
اخبار
يادواره شهداي مدافع حرم استان چهارمحال وبختياري و 5 آذرخش شهيد ديواندره کردستان (شهداي وحدت) و شهيد شاخص کشور شهيد مصطفي صدري زاده روز پنجشنبه در شهرکرد برگزار شد.
استاندار چهارمحال وبختياري نيز با اشاره به اينکه همه انسان ‌ها خواستار زندگي شيرين و مجلل هستند، اظهار کرد: ممکن است خيلي از ما به‌ خاطر زندگي مجلل و راحت در مقابل دشمن تسليم شويم و يا به خاطر جاه و مقام به دين و اعتقادات خود پشت کنيم.

اقبال عباسي افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل بيت (ع) نيز عده‌اي پول، جاه و مقام را رها کردند تا اجازه ندهند دشمن به خانه آن‌ها پا بگذارند که اين نشاندهنده شرافت و آزادگي شهداست.
وي با تاکيد بر اينکه فداکاري و ايثار بزرگ‌تر از جان است، عنوان کرد: شهدا از آسايش، خانواده و زندگي شيرين خود گذشتند تا آسايش را براي کشور فراهم کنند.

عباسي اظهار کرد: ما بايد با سرلوحه قرار دادن شهدا که زندگي شرافتمندانه و آزاده داشتند نبايد درگير ماديات، پست و مقام شويم.
استاندار چهارمحال و بختياي با اشاره به اينکه ايستادگي در مقابل دشمنان بزرگترين ايثار است‌‌‌، افزود: انقلابي عمل کردن جناح و حزب نمي‌شناسد و بايد مراقب باشيم در مقابل دشمن به اختلاف نيفتيم، زيرا دشمن به‌ راحتي از اين اختلافات سو‍‌ء استفاده مي ‌کند.

شهيد بهزاد همتي، سيد حميد محمدي، سيدرضا حبيبي، نجف يوسف پور و شهيد سيد ابوالحسن موسوي خورشيدي 5 آذرخش شهيد ديواندره کردستان از استان هاي کرمانشاه، سنندج، تهران، چهارمحال و بختياري و مازندران بودند.
شهيد نجف يوسف پور جزو 5 آذرخش ديواندره کردستان در مرداد 1327 در شهر ناعان از توابع شهرستان کيار متولد شد و تا پايان مقطع کارشناسي درس خواند. وي رييس آموزش و پرورش ديواندره بود که در 28 تيرماه 1360 در درگيري مسلحانه با گروهک ضد انقلاب به شهادت رسيد.

در اين يادواره از خانواده 13 شهيد مدافع حرم استان و شهداي وحدت و خانواده شهيد شاخص تجليل شد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07