پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

وفاق ملي دشمنان را نااميد مي کند

کد خبر: 10117 تاریخ انتشار: 1397/02/20 22:47:44
نمایش: 2021
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد؛ وفاق ملي و وحدت باعث نااميدي دشمنان مي شود و اين وفاق در زمان کنوني نياز جامعه است.
استاندار چهارمحال و بختياري روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت 'برسام جوانبخت' کوچک ترين فعال ستاد انتخاباتي حسن روحاني در انتخابات رئيس جمهوري 96 با اشاره به خروج آمريکا از پيمان برجام افزودوحدت عمومي باعث نااميدي دشمنان به ويژه آمريکا مي شود که با خروج از برجام باعث شد جامعه جهاني نسبت به اين کشور بدبينانه تر نگاه کند.

اقبال عباسي افزود: تهديد ايران از سوي رئيس جمهوري آمريکا، يک تهديد تو خالي است، زيرا دولت و نظام همه مردم هستند و آمريکا نمي تواند اين ملت را تهديد کند.
به گفته وي، خروج آمريکا از برجام رويکرد مثبتي دارد، زيرا يک مزاحم و بازي بر هم زننده بين المللي از برجام کمتر شد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در مساله مذاکره 4 محور برد - برد ، باخت - برد، برد - باخت و باخت - باخت است و اگر کسي به دنبال باخت - باخت باشد، خيانتکار است و بايد به دنبال برد - برد رفت که در مذاکرات با سران 5 به اضافه يک ايران به دنبال برد بود.

عباسي تاکيد کرد: اگر آنچه در اين زمينه محقق نشده است، نمي توان ديگري را ضد ولايت فقيه و فتنه گر و منافق ناميد، بلکه مذاکره و گفت و گو همواره وجود داشته است و مشکلي که در جهان وجود دارد را نمي توان به دولت نسبت داد.
به گفته وي، بايد با وحدت و همدلي در برابر تهديدات دشمنان ايستاد و نبايد با ايجاد نااميدي باعث ايجاد ياس در مردم شد.
 
برسام جوانبخت با 6 سال سن کوچکترين عضو ستاد انتخاباتي حسن روحاني در انتخابات دوازدهمين دوره رئيس جمهوري در چهارمحال و بختياري 22 ارديبهشت ماه پارسال در مقابل ستاد انتخاباتي اصلاح طلبان اين استان بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد و در روستاي گشنيزجان به خاک سپرده شد.

در اين آيين استاندار ايلام،نماينده مردم شهرستان هاي اردل، کوهرنگ، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران و فعالان سياسي حضور داشتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07