پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
سخنگوي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي چهارمحال‌وبختياري:

آغاز کسب و کار به شرط رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي بلامانع است

کد خبر: 103677 تاریخ انتشار: 1399/01/24
نمایش: 2877
اخبار
سخنگوي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طرح فاصله‌گذاري اجتماعي هوشمند با هدف آغاز کسب و کار واحدهاي صنفي و توليدي در استان از ۲۳ فروردين‌ماه آغاز شده است، گفت: کسب و کار اصناف کم خطر به شرط رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي بالامانع است.
جعفر مرداني ۲۴ فروردين‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري در خصوص جزئيات اجراي طرح فاصله‌گذاري هوشمند در چهارمحال و بختياري، گفت: طرح فاصله‌گذاري اجتماعي از ۸ فروردين‌ماه در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد که خوشبختانه با همراهي مردم اجراي اين طرح در استان موفق بود.

سخنگوي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طرح فاصله‌گذاري اجتماعي هوشمند با هدف آغاز کسب و کار واحدهاي صنفي و توليدي کم خطر در استان از ۲۳ فروردين‌ماه آغاز شده است، افزود: کسب و کار به شرط رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي بالامانع است.

وي ادامه داد: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي فردي و اجتماعي، ثبت‌نام واحدهاي صنفي کم‌خطر در سامانه سلامت وزارت بهداشت، پر کردن فرم خوداظهاري مبني بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و دريافت کد رهگيري سلامت براي  ارائه به بازرسان نظارتي از الزامات اجراي اين طرح بوده که از طريق اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکي اطلاع‌رساني شده است.

مرداني با اشاره به اينکه حدود ۴۰ هزار واحد صنفي در چهارمحال و بختياري وجود دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفي در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند، از صاحبان واحدهاي صنفي درخواست مي‌شود در اولين فرصت در اين سامانه ثبت‌نام کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري از تشديد نظارت بر اجراي طرح فاصله‌گذاري هوشمند در استان خبر داد و يادآور شد: تيم نظارتي مشترک متشکل از نماينده اتاق اصناف، نيروي انتظامي، فرمانداري، سازمان صمت و مرکز بهداشت بر روند رعايت پروتکل‌ها توسط اصناف نظارت مي‌کنند و با متخلفان به شدت برخورد مي‌شود.

وي در پايان از مردم درخواست کرد: براي قطع زنجيره انتقال کرونا ويروس به جز در موارد ضروري از منزل خارج نشوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07