پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جشنواره کتابخواني رضوي باعث تعالي معنوي مي‌شود

کد خبر: 103686 تاریخ انتشار: 1399/01/27
نمایش: 2756
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي ، جشنواره کتابخواني رضوي را تعالي بخش و موجب طراوت روح و روان عنوان کرد و از تمام اقشار مردم، سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان براي شرکت در دهمين جشنواره کتابخواني رضوي دعوت کرد.

اقبال عباسي روز چهارشنبه در پيامي، حضور بيش از پيش مردم در منازل به خاطر شرايط کنوني را فرصتي ارزشمند جهت اُنس هر چه بيشتر مردم با کتاب عنوان کرد.

در اين پيام آمده است:اکنون ما در زماني به سر مي‌بريم که کنترل بيماري و ويروس کرونا بيش از هر چيز به خود مراقبتي و رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي نيازمند است و در کنار سلامت جسم، بايد مراقب سلامت روح خود نيز باشيم و بايد در شرايطي که هجمه انتشار اطلاعات در فضاي مجازي که برخي جنبه علمي نيز نداشته و آرامش روان انسان را مختل مي‌کند، با ارتقا سطح علمي و معنوي از طريق خواندن کتاب‌هاي مفيد و اثرگذار شرايط بهتري را براي خود و خانواده‌هايمان رقم بزنيم.

به گفته وي، برگزاري و مشارکت در جشنواره کتابخواني رضوي و نگاه کلان اين جشنواره به تمامي اقشار جامعه در زماني که امکان عرض ارادت حضوري به ساحت قدسي ائمه معصومين(ع) وجود ندارد به مثابه زيارت از بعيد و توام با شناخت علمي و بيش از پيش خاندان عصمت و طهارت به ويژه حضرت علي ابن موسي الرضا(ع) و اهل بيت پاک و مطهر ايشان مي‌باشد.

استاندار در پيام خود آورده است:با عنايت به اينکه جشنواره کتابخواني رضوي در حال برگزاري است انتظار مي‌رود تمام سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي در برگزاري شايسته اين جشنواره مشارکت کنند و آحاد مردم با مطالعه منابع جذاب اين جشنواره، آرامش روحي، سلامت جسم و ارتقا معنوي را ميهمان هميشگي خانواده‌هاي خويش قرار دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07