پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲ هزار و ۸۸۴ طرح چهارمحال و بختياري در ۶ سال گذشته افتتاح شد

کد خبر: 103767 تاریخ انتشار: 1399/02/16
نمایش: 2187
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با اعتباري افزون بر ۴ هزار و ۳۸۶ ميليارد تومان در دولت تدبير و اميد در استان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.
مجيد نظري روز سه‌شنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود: در سال گذشته در هفته دولت ۲۶۸ طرح با ۲۲۸ ميليارد تومان افتتاح و ۹۵ طرح با ۲۲۳ ميليارد تومان کلنگ‌زني شد.

وي ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته نيز ۲۶۱ طرح با ۳۰۷ ميليارد تومان اعتبار افتتاح و عمليات اجرايي ۴۶ طرح با ۱۲۹ ميليارد تومان در استان آغاز شد.

نظري، با بيان اينکه يک هزار و ۵۱۳ طرح نيمه‌تمام در اين استان وجود دارد، تصريح کرد: براي تکميل اين طرح‌ها به ۵ هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است و که رايزني‌ها و پيگيري‌هاي انجام شده اميد است بخشي از اين اعتبارات را در سالجاري جذب کنيم.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه خشکسالي را از مهمترين چالش‌هاي اين استان اعلام کرد و گفت: اين موضوع مي‌تواند بسياري از فعاليت‌هاي اقتصادي و معيشتي استان را تحت تاثير خود قرار دهد.

نظري با اشاره به کاهش ۳۶ درصدي بارش‌ها در سال آبي جاري استان، خاطر نشان کرد: اين بارش‌ها نسبت به دوره مشابه ميانگين بلندمدت نيز ۷ درصد کاهش دارد.

وي با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدي بارش‌هاي ايستگاه کوهرنگ، افزود: اين شهرستان در سال گذشته بالاترين بارش در کشور را با ۲ هزار و ۱۲۷ ميليمتر به خود اختصاص داد در حالي که امسال اين ميزان بارش‌ها به  يک هزار و ۱۵۴ ميليمتر کاهش يافته است.

نظري اضافه کرد: بروجن هم با ۳۵ درصد کاهش بارندگي، کمترين بارش در سطح استان داشته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07