پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

عرضه نهاده‌هاي دامي خوراک آبزيان از طريق سامانه انجام شود

کد خبر: 113796 تاریخ انتشار: 1399/02/25
نمایش: 2032
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت استان در توليد ماهيان سردآبي گفت: عرضه نهاده‌هاي دامي مورد نياز توليد خوراک آبزيان از طريق سامانه انجام شود چرا که اين امر، باعث ارزان‌تر شدن قيمت‌ها خواهد شد.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: توليد دو سوم خوراک آبزيان کشور در اين استان است، اما به‌علت عرضه نشدن نهاده هاي دامي مورد نياز توليد از طريق سامانه، قيمت‌ها متفاوت است. 

وي در اين نشست، طي تماس تلفني با ۲ معاون وزير جهاد کشاورزي تصريح کرد: نهاده‌هاي مورد نياز در سامانه به قيمت مصوب عرضه شود، تا توليدکنندگان خوراک آبزيان در چهارمحال و بختياري بتوانند آن را ارزان‌تر آن تامين کنند.

وي يادآور شد: در اين راستا اختصاص سهميه جداگانه براي استان‌هاي توليد کننده خوراک آبزيان ضروري است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: شرکت شهرک‌هاي صنعتي زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه سرمايه‌گذاري در نقاط مختلف استان را فراهم کند.

وي گفت: پيگيري تامين گاز، آب، برق، راه و ساير زيرساخت‌هاي شهرک‌هاي صنعتي برعهده شرکت شهرک‌هاي صنعتي است. 

عباسي تاکيد کرد: هيچکس حق ندارد به‌عنوان معارض و به بهانه‌هاي مختلف، روند توسعه را با مشکل مواجه کند اما در اين راستا بايد حق و حقوق مالکان واقع در مسير اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي پرداخت شود.

در اين نشست مشکل گازرساني، تامين سوخت مايع، تسهيلات بانکي و بيمه ۴ واحد توليدي و مشکل ناشي از شيوع ويروس کرونا در يک واحد توليدي ديگر بررسي و راهکارهاي لازم براي رفع آن ارائه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07