پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختياري بر حمايت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي تاکيد کرد

کد خبر: 133818 تاریخ انتشار: 1399/02/29
نمایش: 2591
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در توسعه همه جانبه استان، بر حمايت از سرمايه‌گذاران از سوي دستگاه‌هاي متولي و اجرايي تاکيد کرد.
اقبال عباسي روز دوشنبه در ديدار با يک گروه سرمايه‌گذار صنعتي بخش خصوص در اين استان اظهار داشت: حمايت از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي از سوي متوليان دولتي يک امر ضروري و اجتناب ناپذير است، که دولت دوازدهم نيز مشارکت بخش خصوصي در امر توليد را در اولويت و دستورکار خود قرار داده است.

وي، آماده‌سازي زيرساخت‌ها و ايجاد مکان مستعد براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در عرصه‌هاي مختلف توليد را از وظايف ذاتي دولت عنوان و تاکيد کرد: براي ايجاد شهرک صنعتي بخش خصوصي نيز مانند بخش دولتي،شرکت شهرک هاي صنعتي استان وظيفه تامين آب، برق ارتباطات، گاز تا درب شهرک را عهده داراست تا سرمايه‌گذار با فراغ باز به ايجاد کارگاه توليد و ايجاد اشتغال بپردازد. 

عباسي تاکيد کرد: سرمايه‌گذار براي سرمايه‌گذاري در استان‌ها به امنيت براي سرمايه و رفاه نياز دارد که اين امر بايد از سوي مسوولان استاني محقق شود.

🔸رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز در اين ديدار از اعلام آمادگي يک گروه سرمايه‌گذار در ايجاد يک مجتمع صنعتي ساخت لوله در شهرستان خانميرزا، با سرمايه‌گذاري ۵۰ هزار ميليارد ريال و اشتغالزايي ۸ هزار نفر خبر داد و گفت:مکان‌يابي و تخصيص آب مورد نياز صنعتي از رودخانه "کره بس "لردگان اخذ شده است.

🔸 در ديدار سرمايه‌گذار بخش خصوصي با استاندار چهارمحال و بختياري  مقرر شد رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاري معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري در مکان يابي و مکان سنجي، استعلام و اخذ موافقت اصولي در کمترين زمان ممکن همکاري کنند. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07