پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تأکيد کرد:

تسريع در روند ايجاد بازاچه‌هاي عرضه مستقيم کالا در چهارمحال‌وبختياري

کد خبر: 133880 تاریخ انتشار: 1399/03/11
نمایش: 2980
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم راه‌اندازي بازارچه‌هاي فروش محصولات کشاورزي در سطح شهرها، گفت: عرضه مستقيم محصولات در غرفه‌هاي اين بازارچه‌ها موجب کنترل قيمت‌ها مي‌شود.
اقبال عباسي ۱۱ خردادماه در کميسيون تنظيم بازار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مردم از روند نظارت بر قيمت‌ها و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي گلايه‌مند هستند، اظهار کرد: روزانه موارد بسياري بازرسي در استان توسط تيم‌هاي گشت مشترک و بهداشتي توسط دستگاه‌هاي نظارتي انجام مي‌شود، اما مردم اين نظارت‌ها را به صورت ملموس مشاهده نمي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: نتايج بازرسي‌ها بايد از طريق رسانه‌ها اطلاع‌رساني شود، همچنين از اصنافي که تمامي موارد را رعايت مي‌کنند با نصب بنر در محل کسب تقدير کنيد، اين کار باعث ايجاد انگيزه و جذب مشتري نيز براي اين اصناف مي‌شود و در مورد اصناف متخلف نيز نحوه برخورد به اطلاع عموم برسد.

وي در ادامه با تأکيد بر برخورد با شرکت‌هاي فروش اينترنتي و بازاريابي غيرمجاز، گفت: ممکن است اين شرکت‌ها به دنبال سوءاستفاده از اعتماد مردم باشند، بنابراين بايد نظارت بر نحوه فعاليت اين شرکت‌ها افزايش پيدا کند و فروشگاه‌هاي معتبر اينترنتي به مردم معرفي شود.

عباسي با اشاره به لزوم راه‌اندازي بازارچه‌هاي فروش محصولات کشاورزي در سطح شهرها، عنوان کرد: عرضه مستقيم محصولات در غرفه‌هاي اين بازارچه‌ها موجب کنترل قيمت‌ها و ايجاد رقابت در بين اصناف براي عرضه محصولات با قيمت مناسب مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: اين بازارچه‌ها فرصتي براي عرضه محصولات توليدي است که به علت قطع صادرات امکان فروش اين محصولات در خارج از کشور وجود ندارد، همچنين اين بازارچه‌ها موجب حمايت از توليد داخلي و حمايت از توليدکنندگان و مصرف‌کنندگان در سال جهش توليد مي‌شود.

وي با بيان اينکه شهرداري بايد علت تعلل در ايجاد اين بازارچه‌ها را به صورت مکتوب ارائه دهد، تأکيد کرد: تا زماني که شهرداري مکان مناسبي را براي ايجاد اين بازارچه‌ها در نظر بگيرد، ادارات اگر فضاي مناسبي در اختيار دارند به ايجاد بازارچه اختصاص دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07