پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران براي تسريع در روند توسعه استان با نمايندگان همکاري کنند

کد خبر: 133903 تاریخ انتشار: 1399/03/17
نمایش: 2815
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي براي تسريع در روند توسعه استان و رفع مشکلات مردم، در چارچوب مقررات با نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي همکاري کنند.
اقبال عباسي روز شنبه در نخستين شوراي اداري چهارمحال و بختياري در سال‌جاري با حضور نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد:اين اقدام با رعايت حفظ حيطه وظايف بين قواي مقننه و مجريه صورت گيرد و همدلي و همکاري مديران با نمايندگان به معناي اطاعت محض نيست، اما مديران بايد صرف‌نظر از سلايق براي حل مشکلات مردم با همکاري نمايندگان گام بردارند.

عباسي تصريح کرد:تلاش و پيگيري براي دريافت رديف‌هاي اعتباري ملي به‌منظور تسريع در روند اجرا، تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي چهارمحال و بختياري ضروري است.

وي،با اشاره به تمديد زمان جذب اعتبارات عمراني يادآور شد: در صورت سهل‌انگاري احتمالي برخي مسوولان در روند جذب به‌موقع اعتبار دستگاه اجرايي خود، اين اعتبار کسر و به دستگاه‌هاي اجرايي ديگر اختصاص داده مي‌شود.

رييس شوراي اداري چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تمامي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان موظفند روزهاي دوشنبه را به ملاقات عمومي و حضوري با مردم و سرمايه‌گذاران اختصاص دهند.

عباسي تاکيد کرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري همچنين موظفند در هفته يک روز را به سفرهاي شهرستاني اختصاص دهند.

وي افزود:تمامي سفرهاي شهرستاني و حضور مديران دستگاه‌هاي اجرايي در شهرستان‌هاي استان بايد با هماهنگي فرمانداران انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: رعايت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌هاي بهداشتي مرتبط با ويروس کرونا در دستگاه‌هاي اجرايي ضروري و الزامي است.

عباسي يادآور شد:  تسهيلات ارزان‌قيمت اختصاص يافته به استان حدود ۳.۵ درصد از اعتبارات کشور بود، اين در حالي‌است که جمعيت استان حدود يک درصد کشور است.

وي اضافه کرد: پاسخ‌گويي به‌موقع و جذب سرمايه‌گذاران متقاضي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مخلتف چهارمحال و بختياري جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان باشد.

🔺در حاشيه اين جلسه، از چهار نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس دهم شوراي اسلامي تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07