پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرمانداران نظارت جدي بر برگزاري تجمعات داشته باشند

کد خبر: 133939 تاریخ انتشار: 1399/03/22
نمایش: 3448
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فرمانداران و بخشداران نظارت جدي بر برگزاري تجمعات در شهرستان‌ها داشته باشند و افرادي که بي‌مهابا سلامت مردم را به خطر مي‌اندازند را به نهادهاي متولي معرفي کنند.
اقبال عباسي ۲۲ خردادماه در ستاد پيشگيري و مبارزه با کرونا در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تصميمات ستاد کرونا در صورت عدم همراهي مردم قابل اجرا نيست، اظهار کرد: بايد مسئوليت اجتماعي مردم را به آن‌ها يادآوري کنيم تا با فرهنگ‌سازي تا زمان برطرف شدن خطرات، همراهي براي اجراي دستورالعمل‌ها داشته باشند.

عباسي گفت: هنوز خطر کرونا رفع نشده و اين بيماري مردم را تهديد مي‌کند، گرچه وضعيت چهارمحال و بختياري به نسبت ساير استان‌ها نسبتا مطلوب است، ولي اين امر نبايد افراد را از بيماري غافل کند.

استاندار با تاکيد بر اينکه اطلاع‌رساني در خصوص کرونا ويروس بايد تنها از طريق دانشگاه علوم پزشکي صورت بگيرد، گفت: عدم اطلاع‌رساني صحيح مي‌توانند مشکلاتي را ايجاد کند، همچنين اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي صحيح بايد از طريق رسانه‌ها و فضاي مجازي انجام شود.

وي افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري مقدمات استفاده از ظرفيت رسانه‌ها براي افزايش آگاهي‌رساني در خصوص کرونا ويروس را فراهم کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تهديدها و فرصت‌هاي در خانه ماندن بايد بر اساس آمارهاي موجود بررسي شود، تاکيد کرد: در جلسه آتي گزارشي از اين موضوع ارائه شود و راهکارها براي جلوگيري از تبعات ارائه شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07