پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار :

برنامه‌هاي صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري در حوزه جهش توليد تدوين شود

کد خبر: 143946 تاریخ انتشار: 1399/03/25
نمایش: 3537
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جايگاه صنايع دستي در حوزه فرهنگ و اقتصاد گفت: برنامه‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي اين استان در براي تحقق اهداف جهش توليد تدوين و اعلام شود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در نشست با مسوولان ميراث‌فرهنگي، گردشگري و صنايع‌دستي چهارمحال و بختياري و تعدادي فعالان صنايع‌دستي استان به‌مناسبت هفته ملي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي تاکيد کرد: براي تحقق اهداف پيش‌بيني شده اين حوزه در جهش توليد، ارتقاي درآمد توليدکنندگان، برگزاري نمايشگاه‌ها و عرضه مستقيم محصولات توليدي برنامه‌ريزي‌هاي لازم انجام شود.

وي افزود:مشکلات صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي به سه دسته مديريت داخلي، مديريت توليد و سياست‌هاي کلان کشور تقسيم‌بندي مي‌شود.

عباسي تصريح کرد: بازاريابي براي فروش توليدات صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي در سطح ملي و بين‌المللي، با هدف رونق اقتصادي و جلوگيري از انبار محصولات ضروري است.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: البته برنامه‌هاي محوري حوزه صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي بايد جزو اولويت‌هاي تمامي مديران و مسوولان مرتبط قرار گيرد.

وي گفت: کاربردي شدن توليدات صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي و استفاده از آن‌ها در نيازهاي روزانه مورد توجه توليدکنندگان باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: افزايش تبليغات در فضاي مجازي، معرفي انواع رشته‌هاي صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي به همراه ارايه اطلاعات مناطق تفريحي، توريستي و گردشگري استان ضروري است.

وي يادآور شد: تقويت سازمان‌هاي مردم‌نهاد(سمن‌ها) به ‌منظور کمک براي رفع مشکلات حوزه صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي و اطلاع‌رساني درخصوص توانمندي‌هاي چهارمحال و بختياري در اين حوزه مورد توجه باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07