پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ديدار رئيس سازمان فني و حرفه اي کشور با استاندار چهارمحال و بختياري

کد خبر: 143953 تاریخ انتشار: 1399/03/26
نمایش: 4131
اخبار
​علي اوسط هاشمي رئيس سازمان فني و حرفه اي کشور با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.
استاندار چهارمحال و بختياري  در اين نشست در خصوص وضعيت اشتغال و مهارت در بين فارغ‌التحصيلان دانشگاهي، اظهار کرد: برخي جوانان فارغ‌التحصيل دانشگاهي مهارت لازم براي ايجاد شغل در جامعه را ندارند، مراکز فني و حرفه‌اي نقش مهي در توانمندسازي جوانان در ايجاد کارآفريني ايفا مي‌کنند.

اقبال عباسي با اشاره به اهميت موضوع کارآفريني در ايجاد اشتغال پايدار در جامعه، تأکيد کرد: کارآفريني در شرايط فعلي مي‌تواند  به نوعي موتور محرکه در اقصاد کشور باشد.

عباسي با بيان اينکه سازمان فني و حرفه‌اي بايد سياست خود را در راستاي مهارت‌افزايي جوانان جوياي کار به کار بگيرد، عنوان کرد: امروز تمامي جوانان فارغ‌التحصيل امکان اشتغال در ادارات دولتي را ندارند، بنابراين بايد با آموختن مهارت بتواند براي آينده شغلي خود برنامه‌ريزي کنند.

استاندار چهارمحال  و بختياري افزود: سازمان فني و حرفه‌اي مي‌تواند با برگزاري دوره‌هاي کوتاه مدت آموزشي در شاخه‌هاي مختلف جوانان جوياي کار را با مباحث مرتبط با کارآفريني آشنا کند، امروز شاهديم که بسياري از جوانان با فراگرفتن آموزش‌هاي تخصصي مرتبط با رشته تحصيلي خود توانسته‌اند شغلي براي خود و تعدادي از ساير افراد جامعه ايجاد کنند.

 وي با اشاره به ظرفيت بانوان در تصدي پست‌هاي مديريتي، تصريح کرد: اين استان جزو ۳ استان برتر در انتصاب بانوان است و بايد تلاش شود از بانوان توانمند در پست‌هاي مديريتي بهره برد.

در اين نشست فرانک کبيري دهکري به عنوان مديرکل جديد فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري معرفي و از خدمات قهرمان آماره مديرکل سابق اين اداره‌کل قدرداني شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07