پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مشکلات اصناف با حضور رؤساي اتحاديه‌ها بررسي مي‌شود

کد خبر: 143989 تاریخ انتشار: 1399/04/01
نمایش: 4598
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بازاريان در پي شيوع کرونا و تعطيلي بازار متضرر شدند، گفت: جلسه‌اي براي بررسي مسائل و مشکلات اصناف و بازاريان با رؤساي اتحاديه‌ها برگزار مي‌شود تا به صورت کارشناسي اين مسائل حل و فصل شود.
اقبال عباسي اول تيرماه به مناسبت روز اصناف در ديدار با تعدادي از نمايندگان اصناف و بازاريان با تاکيد بر اينکه اين قشر از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي همواره در برهه‌هاي مختلف پشتيبان نظام جمهوري اسلامي و رهبري بوده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه در استان چهارمحال و بختياري روحيه تعاون، صداقت، اخلاق و انصاف در بين بازاريان بيش‌تر نمود دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به روند شيوع کرونا ويروس و تعطيلي اصناف و بازار، گفت: بهترين زمان براي کسب سود توسط اصناف ايام آغاز سال نو بود، اما به علت شيوع اين ويروس بازار براي حفظ سلامت مردم تعطيل شد و بازاريان متضرر شدند.

وي ادامه داد: خوشبختانه اصناف و بازاريان همکاري بسيار خوبي با مسئولان در اجراي مصوبات ستاد کرونا داشتند و بايد براي درک متقابل براي دغدغه‌هاي اين قشر بين مسئولان همت زيادي وجود داشته باشد.

عباسي خاطرنشان کرد: نبايد دغدغه‌هاي اصناف بي‌توجه باشيم، بنابراين جلسه‌اي براي بررسي مسائل و مشکلات اصناف و بازاريان با رؤساي اتحاديه‌ها برگزار و به صورت کارشناسي اين مسائل حل و فصل شود.

وي با اشاره به هزينه‌هاي بالا و دستمزد کارگران واحدهاي تجاري، يادآور شد: متاسفانه برخي از اصناف درآمد چنداني ندارند، بنابراين بايد تلاش شود مشکلات آن‌ها به حداقل برسد تا بتوانند سرمايه خود را در راستاي رونق بازار به کار بگيرند.

عباسي تاکيد کرد: درک متقابل از سوي مسئولان و ناظران با اصناف مي‌تواند از بروز تخلفات در اين حوزه جلوگيري کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07