پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري مشکلات را در سطح کلان پيگيري کنند

کد خبر: 154015 تاریخ انتشار: 1399/04/07
نمایش: 5109
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مجمع نمايندگان استان يک ظرفيت بسيار بزرگ براي پيگيري حل مشکلات و معضلات استان در سطح کلان کشور است که مي‌تواند روند اتمام طرح‌هاي نيمه‌تمام را تسريع کنند.
اقبال عباسي 7 تيرماه در ديدار با مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت‌هاي استان در حوزه‌هاي عمراني، اشتغال و اقتصادي، اظهار کرد: مي‌توان با توجه به ايجاد زيرساخت‌هاي مختلف، براي جذب سرمايه‌گذار گام‌هاي بزرگي برداشت تا از اين طريق مشکل بيکاري، افزايش توليد و صادرات را حل کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مجمع نمايندگان استان يک ظرفيت بسيار بزرگ براي پيگيري حل مشکلات و معضلات استان در سطح کلان کشور است که مي‌تواند روند اتمام طرح‌هاي نيمه‌تمام، تحقق توسعه پايدار و بهبود امکانات زيرساختي را براي ارتقاي معشيت مردم تسريع کند.

وي با تأکيد بر اينکه مبنا قرار دادن اسناد بالاددستي تنها راه حل مشکلات چهارمحال و بختياري به صورت ريشه‌اي است، گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تحقق اين اسناد مي‌تواند نقش مهمي ايفا کنند.

عباسي در پايان عنوان کرد: نياز است در راستاي حل مشکلات پيش رو در تحقق شعال سال که همان جهش توليد است، جلسه‌اي در خصوص رفع مشکلات توليدکنندگان با بانک‌هاي عامل و نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07