پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۴۶ طرح اقتصاد مقاومتي در چهارمحال و بختياري نيازمند ۲۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار است

کد خبر: 154115 تاریخ انتشار: 1399/04/24
نمایش: 2463
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ۴۶ پروژه براي تصويب در جلسه اقتصاد مقاومتي استان مطرح مي‌شود، گفت: تکميل و بهره‌برداري از اين پروژه‌ها نيازمند ۲ هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار است.
اقبال عباسي ۲۴ تيرماه در جلسه مشترک شوراي برنامه‌ريزي و ستاد اقتصادمقاومتي چهارمحال و بختياري با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئيس‌جمهور با بيان اينکه ۴۶ پروژه براي تصويب در اين جلسه مطرح مي‌شود، اظهار کرد: تکميل و بهره‌برداري از اين پروژه‌ها نيازمند ۲ هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان اعتبار است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: يک‌هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان اعتبار موردنياز اين پروژه‌ها از منابع دولتي و مابقي از تسهيلات بانکي تامين مي‌شود، اين اعتبارات براي اجراي اين پروژه‌ها مازاد بر اعتبارات دولتي است.

وي تصريح کرد: امسال براي راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد دو هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال اختصاص يافت و در صورت جذب اين اعتبار، چهار هزار ميليارد ريال ديگر براي اين طرح اختصاص داده مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: تامين اعتبار پروژه راه‌آهن مبارکه به سفيددشت، توسعه کشاورزي در اراضي شيب‌دار و تجهيز به سيستم آبياري نوين، احداث کنارگذر شمالي شهرکرد به سامان، محور شهرکرد- بروجن به لردگان و محور شهرکرد به ناغان، آبرساني به روستائيان و عشاير، تجهيز مراکز آموزشي از مصوبات سفر قبلي رييس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال و بختياري بود که مورد تاکيد قرار گرفت.

وي از افتتاح بيمارستان بروجن خبر داد و گفت: براي احداث جاده دسترسي اين بيمارستان و پل زيرگذر و روڱذر اين مسير نيازمند ۱۰ تا ۱۵ ميليارد تومان اعتبار هستيم، کلنگ اين پروژه امروز بر زمين زده مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان بيان کرد: ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومان امروز افتتاح و کلنگ يک‌هزار واحد ديگر به زمين مي‌خورد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07