پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

عمليات اجرايي قطعه اول محور شهرکرد به شلمزار آغاز شد

کد خبر: 154368 تاریخ انتشار: 1399/06/05
نمایش: 3288
اخبار
عمليات اجرايي قطعه اول باند دوم محور شهرکرد به شلمزار روز چهارشنبه همزمان با چهارمين روز هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختياري آغاز شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين آيين با اشاره به تحولات راهسازي استان در دولت تدبير و اميد اظهار داشت: اقدامات قابل توجهي در اين استان در حوزه راهسازي صورت گرفته و اميد است تا پايان دولت بتوان طرح‌هاي راهسازي در حال اجرا به اتمام رساند.

🔸اقبال عباسي افزود: محور چهارخطه شهرکرد -شلمزار-ناغان يکي از مهمترين طرح‌هاي راهسازي استان است که از اثرگذارترين و پرچالش‌ترين راه‌هاي استان نيز به شمار مي‌رود.

🔹مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري در  آيين آغاز عمليات اجرايي قطعه اول باند دوم محور شهرکرد - شلمزار-ناغان به جزييات طرح اشاره کرد و گفت: قطعه اول چهارخطه شهرکرد به شلمزار به طول ۱۳.۴ کيلومتر از سه‌راهي خوزستان تا سه‌راهي شمس‎آباد را شامل مي‌شود.

🔸حسينعلي مقصودي با بيان اينکه محور شهرکرد به شلمزار از محورهاي پرترافيک استان به شمار مي‌رود، تصريح کرد: در اين محور روزانه ۱۵ هزار وسيله نقليه تردد مي‌کند که ظرفيت کم جاده، سالانه خسارت‌هاي مالي و جاني قابل توجهي به بار مي‌آ‎ورد.

وي، ميزان اعتبار اختصاص يافته براي تکميل اين قطعه را ۴۴ ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: در اين محور سه دستگاه پل زيرگذر نيز احداث مي‌شود.

مقصودي خاطر نشان کرد: براي اجراي اين طرح ۱۹۰ هزار متر خاکبرداري،  ۱۰۰ هزار متر خاکريزي، حدود ۱۰۰ هزار مترمکعب زيرسازي، ۵۱ هزار تن آسفالت و هفت هزار و ۸۰۰ مترمکعب بتن‌ريزي ابنيه انجام مي‌گيرد.

وي به قطعه دوم چهارخطه شهرکرد- شلمزار نيز اشاره کرد و گفت: اين قطعه نيز از سال ۹۵ از سه‌راهي شمس‎آباد تا سه‌راهي اميرآباد شروع شده است و حدود ۶ کيلومتر از آن باقي مانده که در صورت آزادسازي حريم و رفع معارضات اين قطعه نيز به زودي تکميل مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07