پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ترويج فرهنگ دفاع مقدس تقويت شود

کد خبر: 154399 تاریخ انتشار: 1399/06/11
نمایش: 3658
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ترويج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان مورد توجه جدي قرار گيرد.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در شوراي هماهنگي حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري تقويت آثار و فرهنگ دفاع مقدس را ضروري اعلام و تاکيد کرد: ساخت يادمان براي شهدا در دستور کار قرار گيرد.

وي افزود: راه و شهرسازي موظف به احداث، ترميم و ايمن‌سازي مسير‌هاي منتهي به گلزارهاي شهداست و از هر منبعي که مي‌تواند بايد اعتبار تامين کند.

عباسي تاکيد کرد: فرمانداران شهرستان‌هايي که تاکنون اعتبار مورد نياز براي ساخت يادمان شهداي گمنام را اختصاص نداده‌اند بايد توضيحات لازم را در جلسه بعدي ارائه دهند.

استاندار اضافه کرد: براي ساخت يادمان شهداي گمنام در شهرستان‌ها، از محل هاي مردمي يا دولتي، اعتبار اختصاص يابد تا اين امر به فراموشي سپرده نشود.

وي با اشاره به نزديکي هفته دفاع مقدس يادآور شد: فرمانداران، شهرداران و مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي نسبت به فضاسازي محيط‌هاي دروني و پيراموني اقدام لازم را انجام دهند.

استاندار از شهرداري شهرکرد به عنوان بهترين دستگاه‌ در همکاري با بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان در ساخت محوطه مجموعه فرهنگي دفاع مقدس تشکر کرد.

عباسي با اشاره به لزوم تجليل از پيشکسوتان دوران جنگ تحميلي در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اين اقدام با توجه به شيوع ويروس کرونا و لزوم تلاش براي قطع زنجيره انتقال آن بايد با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي انجام شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07