پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران براي انجام وظيفه نيازمند ابزار، امکانات و آموزش هستند

کد خبر: 154441 تاریخ انتشار: 1399/06/18
نمایش: 3329
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اين که خبرنگاران براي انجام وظيفه نيازمند ابزار، امکانات و آموزش هستند، گفت: برخي خبرنگاران دلسوزانه مسائل و مشکلات موجود را پيگيري مي‌کنند و همين دلسوزي در پيگيري موجب مي‌شود اقدامشان نتيجه‌بخش باشد.
اقبال عباسي ۱۸ شهريورماه در بازديد از خبرگزاري ايسنا با اشاره به پيام مقام معظم رهبري به خبرنگاران ، اظهار کرد: ارسال اخبار خوب، مفيد و اميدبخش از رسالت‌هاي يک خبرنگار حرفه‌اي است، خبرنگار براي انجام اين رسالت بايد داراي ويژگي‌هاي مانند ذکاوت و اطلاعات جامع باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه خبرنگاران براي انجام وظيفه نيازمند ابزار، امکانات و آموزش هستند، گفت: همچنين خبرنگاران براي اطلاع‌رساني صحيح و تاثيرگذار بايد اطلاعات را از افراد آگاه و مسئول بگيرند.

وي افزود: برخي خبرنگاران دلسوزانه مسائل و مشکلات موجود را پيگيري مي‌کنند و همين دلسوزي در پيگيري موجب مي‌شود اقدامشان نتيجه‌بخش باشد و در مسائل مربوط به امور اخبار و اطلاع‌رساني انتظار از خبرنگاران مجموعه‌هاي خبرگزاري دانشگاهي بالاتر است.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: اگر مطالبه از سوي خبرنگاران به موقع انجام شود، اين مطالبه اثربخش و مفيد خواهد بود، اما مطالبه نابهنگام موجب تخريب مي‌شود.

وي با بيان اينکه گاهي خبرنگار با قلم خود مي‌تواند در اصلاح امور و جلوگيري از بروز اختلاف گام بردارد، يادآور شد: خبرنگاران حرفه‌اي مي‌توانند با اطلاعي که از روند امور و مصالح جامعه دارند در اين مسير گام بردارند.

عباسي با بيان اينکه ايسنا يکي از رسانه‌هاي شناسنامه‌دار در کشور است، توضيح داد: اخبار منتشر شده در اين رسانه معتبر و قابل استناد است و تاکنون نقد غيرمنصفانه  در اين رسانه منتشر نشده است و خبرنگاران اين رسانه پرتلاش و دلسوزانه همواره در تمامي مقاطع همراه مردم و مسئولان بوده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: گاهي مشاهده مي‌شود برخي از مديران براي به دور ماندن از حواشي ترجيح مي‌دهند با خبرنگاران تعامل نداشته باشند، اما بايد به اين نکته توجه کرد که اگر خبرنگاران در عرصه‌هاي مختلف حضور نداشته باشند هيچ اخباري از اقدامات صورت گرفته نيز منتشر نمي‌شود و در اين بحث نقش خبرنگاران کاملا مشهود است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07