پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور بنياد علوي در شهرستان اردل براي محروميت‌زدايي

کد خبر: 154515 تاریخ انتشار: 1399/07/01
نمایش: 3276
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بنياد علوي و بنياد مستضعفان براي رفع محروميت در شهرستان اردل برنامه توسعه‌اي تهيه و اجرا مي‌کند، گفت: در طول اين مدت تمام اختيارات استاندار در آن منطقه  براي اجراي اين طرح به بنياد علوي تفويض مي‌شود.
اقبال عباسي در جلسه محروميت‌زدايي چهارمحال و بختياري با حضور رئيس بنياد علوي، اظهار کرد: مناطق محرومي در شهرستان‌هايي از جمله اردل، کوهرنگ و لردگان در اين استان وجود دارد، مسئولان استاني از هرگونه برنامه رفع محروميت در اين استان استقبال مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بنياد علوي و بنياد مستضعفان براي رفع محروميت در شهرستان اردل برنامه توسعه‌اي تهيه و اجرا مي‌کند، عنوان کرد: اين طرح توسعه‌اي را مي‌توان در ساير مناطق محروم به عنوان يک الگو اجرا کرد، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند امکانات و تجهيزات موردنياز را براي اجراي اين طرح توسعه‌اي در اختيار اين بنياد قرار دهند و همکاري لازم را داشته باشند.

وي ادامه داد: اجراي طرح توسعه‌اي براي رفع محروميت در شهرستان اردل چند سال به طول مي‌انجامد، در طول اين مدت تمام اختيارات استاندار در آن منطقه  براي اجراي اين طرح به بنياد علوي تفويض مي‌شود، مديران دستگاه‌هاي اجرايي نيز همکاري فرابخشي با اين نهاد داشته باشند و از ظرفيت‌هاي مادي و معنوي اين شهرستان نيز استفاده شود.

عباسي يادآور شد: ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) نيز در شهرستان کوهرنگ در حال اجراي برنامه‌هاي محروميت‌زدايي است و چند طرح نيز در اين شهرستان به همين منظور در حال اجرا است، همچنين شهرستان لردگان نيز به عنوان يکي از ۳۱ شهرستان منتخب در کشور براي اجراي برنامه‌هاي محروميت‌زدايي انتخاب شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه از اجراي هرگونه برنامه محروميت‌زدايي در اين استان حمايت مي‌شود، تاکيد کرد: انتخاب شهرستان اردل براي اجراي برنامه محروميت‌زدايي توسط بنياد علوي و بر اساس بررسي‌هاي کارشناسي صورت گرفته انجام شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07