پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

توجه ويژه‌اي به تجهيز و توسعه ناوگان آتش‌نشاني شود

کد خبر: 154546 تاریخ انتشار: 1399/07/07
نمایش: 2581
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت هفتم مهرماه روز آتش‌نشاني تاکيد کرد:به طور قطع، تقويت آگاهي مردم نسبت به موارد ايمني، توسعه و تجهيز ناوگان امدادي و توجه ويژه به سطح معيشت کارکنان آتش‌نشاني براي تقويت ناوگان آتش‌نشاني ضروري است.

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري، اقبال عباسي در پيامي هفتم مهرماه روز ملي آتش نشان را به تمامي فعالان و زحمت کشان اين عرصه تبريک گفت و تاکيد کرد:هفتم مهرماه به نام روز آتش‌نشاني و ايمني نامگذاري شده است، در واقع اين روز بهانه‌اي است براي نکوداشت انسان‌هايي که از جان و آسايش خود براي حفظ و امنيت شهروندان مي‌گذرند تا بتوانند در امنيت زندگي کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد:گسترش حوزه خدمات‌رساني سازمان‌هاي آتش‌نشاني و خدمات ايمني و افزايش انتظارات عموم شهروندان از توانمندي‌ها و عملکرد آنها در سطح شهرها و روستاها کشور نشان از اهميت فوق‌العاده و جايگاه منحصربه فرد اين سازمان در سطح جامعه است.

عباسي تصريح کرد: اينجانب ضمن تقدير و تشکر از خدمات شبانه‌روزي آتش‌نشانان، روز آتش‌نشاني و ايمني را صميمانه تبريک عرض نموده و آرزوي توفيق و سلامتي را براي تمامي آتش‌نشانان فداکار استان چهارمحال و بختياري از خداوند منان خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07