پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اعمال جريمه نقدي براي واحد متخلف

کد خبر: 154635 تاریخ انتشار: 1399/07/22
نمایش: 1199
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اماکن عمومي، مطب‌ها و اصناف نبايد بيش‌تر  از ظرفيت تعيين شده پذيرش داشته باشند، گفت: اگر واحد صنفي پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت نمي‌کند، مي‌توان با اعمال جريمه نقدي با واحد متخلف برخورد کرد، در بازرسي‌ از ادارات بايد تعارفات کنار گذاشته شود.
اقبال عباسي ۲۲ مهرماه در جلسه ستاد استاني مديريت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اطلاع‌رساني در خصوص اين بيماري بايد هشدارگونه باشد، اظهار کرد: اگر آگاه‌سازي همراه با هشدار نباشد، مردم اين بيماري را جدي نمي‌گيرند.

عباسي تصريح کرد: به‌ منظور مقابله با ويروس کرونا و تلاش براي قطع زنجيره انتقال آن بايد نسبت به تقويت فرهنگ‌سازي، اطلاع‌رساني و درک موضوع از سوي مردم و مسوولان توجه جدي شود.

وي يادآور شد: در اين راستا استفاده از توان سازمان‌هاي مردم‌نهاد (سمن‌ها)، رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي ضرورت دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: بي‌توجهي به ظرفيت فضاي مجازي نشانه ضعف در استفاده و بهره‌برداري از اين فرصت است.

عباسي با بيان اينکه مديران موظف به اجراي مصوبات ستاد کرونا هستند، گفت: بايد تدابيري توسط مديران انديشيده شود تا کارمندان با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و رعايت فاصله اجتماعي به کار خود ادامه دهند، دورکاري در ادارات به معناي تعطيلي کار نيست، بلکه کارمندان بايد امورات مربوط به ادارات را از دور پيگيري کنند.

وي اضافه کرد:  در جلسات آينده اگر مديران دليل موجهي براي اجرا نکردن مصوبات ستاد کرونا نداشتند با آن‌ها برخورد مي‌شود.

عباسي در خصوص استراتژي‌هاي دانشگاه علوم پزشکي در پيشگيري و مديريت بيماري کرونا، خاطرنشان کرد: در بازرسي‌هاي صورت گرفته از اصناف، ادارات، بانک‌ها، اماکن عمومي و ... صدور اخطاريه، جريمه و پلمب در دستور کار قرار بگيرد، نياز است بازرسي‌ها تشديد و در اين بازرسي‌ها از افراد مقتدر براي اعمال قانون استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مديران بايد در خصوص مديريت بيماري کرونا احساس مسئوليت بيشتري داشته باشند،  يادآور شد: تمامي مديران دستگاه‌هاي اجرايي، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها جلسات توجهيي براي پرسنل خود برگزار کنند و نتايج اين جلسات را گزارش دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07