پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت روز جهاني معلولين

کد خبر: 154854 تاریخ انتشار: 1399/09/13 17:01:37
نمایش: 2020
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي روز جهاني معلولين را تبريک گفت.


متن کامل پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

سوم دسامبر مصادف با ۱۳ آذر، روز جهاني معلوليت نامگذاري شده است.اين روز فرصت مغتنمي براي تقدير از کساني است که به‌درستي، نمونه بارز حکمت و رحمت پروردگار هستند و ثابت کردند معلوليت محدوديت نيست و اين افراد مي‌توانند همانند ساير افراد جامعه پله‌هاي ترقي را طي کنند.

مسئولان وظيفه دارند به‌عنوان پشتيبان در کنار معلولان باشند تا امکان شکوفايي و بهره‌مندي از استعدادها و توانمندي‌هاي‌ آن‌ها در فضايي حمايت‌گرانه و تسهيل‌گر فراهم شود.

امسال روز جهاني معلولين با شعار " ساخت جهاني بهتر پس از کرونا براي افراد داراي معلوليت " مسئوليت سنگين را به دوش متولّيان و دستگاه هاي مختلف گذارده تا در کنار همه برنامه ريزي ها، رسيدگي به موضوع معلولين را به ويژه در دوران پساکرونا در کانون توجّه قرار دهند.

 اميداست ضمن افزايش همدلي و مشارکت، کشوري سرشار از عدالت و مهرورزي با بستري در جهت شناسايي و شکوفايي توانمندي‌هاي معلولان داشته باشيم تا اين قشر نيز بتوانند زندگي بدون دغدغه‌اي را سپري کنند.

روز جهاني معلولان متعلق به انسان‌هايي با باور قوي و اميدوار است که با عزمي مثال زدني و وصف ناپذير دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آباداني ميهن اسلامي گام بر مي‌دارند و از هيچ کوششي دريغ نمي‌کنند.

اينجانب ضمن بزرگداشت روز جهاني معلولان و تبريک آن به تمامي افراد داراي معلوليت و خانواده ‌هاي محترم و صبورشان و قدرداني از زحمات خادمين اين عرصه، حضور پر برکت اين عزيزان را در عرصه هاي مهم اجتماعي ارج نهاده و از درگاه ايزد منان توفيقات روز افزون و سربلندي آنان را خواستارم.

اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06