پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

نمايشگاه مجازي دستاوردهاي پژوهشي با ۴۹ غرفه افتتاح شد

کد خبر: 154858 تاریخ انتشار: 1399/09/15 20:59:05
نمایش: 2122
اخبار
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در هفته پژوهش و فناوري سال‌ جاري با عنوان "پژوهش و فن‌آوري در خدمت جهش توليد" نمايشگاه مجازي با ۴۹ غرفه داير شد و علاقه‌مندان مي‌توانند فارغ از زمان و مکان به‌صورت مجازي از اين غرفه‌ها بازديد کنند.
ليلا محمديان ۱۵ آذر ماه در آئين افتتاح نمايشگاه مجازي دستاوردهاي پژوهشي و فناوري چهارمحال و بختياري به مناسبت هفته پژوهش و فناوري اظهار داشت: تمامي برنامه‌هاي هفته پژوهش و فن‌آوري در استان اعم از افتتاحيه، اختتاميه، رونمايي از طرح‌هاي پژوهشي، معرفي برگزيدگان و تجليل از نخبگان در حوزه پژوهش به‌صورت مجازي برگزار مي‌شود.

وي با تقدير از عوامل برگزاري هفته پژوهش و فن‌آوري در چهارمحال و بختياري، عنوان کرد: در آئين اختتاميه هفته پژوهش و فناوري از نفرات برگزيده در امر پژوهش و فن‌آوري تقدير به‌عمل مي‌آيد.

محمديان همچنين افزود: خوشبختانه اين استان پتانسيل بالايي از نظر منابع انساني و فرهيختگان دارد که با توجه به اين پتانسيل‌ها مي‌توانيم شاهد رشد در حوزه‌هاي فن‌آوري و پژوهش باشيم.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: هم استاني‌هاي عزيز مي‌توانند نظرات و پيشنهادات خود در خصوص برگزاري نمايشگاه هفته پژوهش را به دبيرخانه اين ستاد ارسال کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07