پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت روز دانشجو

کد خبر: 154860 تاریخ انتشار: 1399/09/15 22:38:57
نمایش: 2279
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

دانشجو نماد حق طلبي، دفاع از آزادي‌هاي مشروع و حرکت در مسير انسانيت و آرمان‌هاي والاست که در محيط دانشگاه با کسب علم و آميختن آن با مفاهيم عميق فطري، راه توسعه و پيشرفت را طي نموده و به سوي قله‌هاي موفقيت و افتخار گام بر مي‌دارد.

 بي‌شک حماسه ضد استبدادي ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ در تاريخ ايران به ويژه براي جوانان به عنوان نماد پاکي و ايمان توام با روحيه خروشان جنبش دانشجويي و مظهر بصيرت، ايثار، از خود گذشتگي، پايداري، استقلال و آزادي است تا سندي ديگر از روح عدالت خواهي، ميهن دوستي، آزادي خواهي و استقلال طلبي فرزندان اين مرز و بوم براي هميشه در تاريخ ثبت و فرياد استکبار‌ستيزي ملت ايران را در جهان به تصوير بکشاند.

دانشجويان اميد ما براي ساختن ايران اسلامي هستند و بايد بسترهاي مناسب و لازم براي اين قشر فرهيخته در همه زمينه‌ها فراهم شود تا با احساس مسئوليت در قبال مسائل مهم و حياتي، تحليل، ايده و راهکار ارائه دهند و به نوعي منتقد منصف و دلسوز براي همه مسئولان باشند.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهيدان راه حق به ويژه شهداي دانشجو، نقش مهم و ارزنده‌ اين قشر فرهيخته در سرافرازي و روشني فرداي کشور عزيزمان بر کسي پوشيده نيست، مقام معظم رهبري نيز فرمودند: در جنگ نرم، شما جوان‌هاي دانشجو، افسران جوان اين جبهه‌ايد.

اينجانب ضمن تبريک روز دانشجو به تمام رهپويان راه علم و آگاهي، اميدوارم در سايه عنايت خداوند و تلاش‌هاي دانشگاهيان در راستاي کسب دانش، مسير توسعه و رشد علمي، فرهنگي و اقتصادي چهارمحال و بختياري بيش از گذشته فراهم شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07