پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

دستگاه‌هاي اجرايي پاسخ به استعلامات سرمايه‌گذاري را تسريع کنند

کد خبر: 154876 تاریخ انتشار: 1399/09/16 19:39:48
نمایش: 2323
اخبار
️معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي جذب سرمايه‌گذار و معطل نشدن فرايند سرمايه‌گذاري روند پاسخگويي به استعلامات را سرعت بخشند.
الله‌کرم نصيري روز يکشنبه در کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان افزود: بي‌شک با جذب طرح‌هاي سرمايه‌گذاري و مشارکت بخش خصوصي در طرح‌هاي اقتصادي و زيرساختي، فرايند رشد و توسعه استان سريع‌تر و بهتر پيش مي‌رود.

وي ادامه داد: از اين رو مديران وظيفه دارند در راستاي تسهيل امر سرمايه‌گذاري و حضور سرمايه‌گذاران در استان تلاش کنند و استعلام طرح‌هايي که در اين حوزه مطرح مي‌شود را در کوتاه‌ترين زمان پاسخ دهند.

نصيري در ادامه از تلاش‌هاي موجود براي رفع موانع توليد و فعال ماندن طرح‌هاي موجود در استان با بيشترين ظرفيت خود خبر داد و گفت: در طول هفته چندين جلسه به اين موضوع در استان اختصاص داده شده و تلاش مي‌شود با هم‌افزايي بين‌بخشي مشکلات موجود از ميان برداشه شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به مشکلات زيست محيطي طرح توليد آهک هيدارته در شهرک صنعتي سفيددشت، اظهار داشت: با پيگيري اين موضوع از طريق ماده ۱۱ قانون هواي پاک مشکلات اين طرح توليدي به زودي برطرف مي‌شود.

نصيري همچنين از راه‌اندازي طرح توليد قطعات بتني و فلزي در محور گندمان به لردگان خبر داد و گفت: اين طرح با سرمايه‌گذاري ۸۰ ميليارد تومان طرح مهمي در منطقه به شمار مي‌رود که مقرر شد تا سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص استعلامات لازم پيگيري کند.

گفتني است، هم‌اينک ۹۰۰ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري فعال است که برخي محصولات توليدي اين واحدها نظير ورق خودرو، چادر مشکي، آجرنسوز، مالت، موکت، خوراک آبزيان، محصولات خانگي در کشور از جايگاه و اهميت مهمي برخوردار است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07