پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به مناسبت روز ملي حمل و نقل و رانندگان

کد خبر: 154955 تاریخ انتشار: 1399/09/26
نمایش: 1930
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ۲۶ آذر ماه "روز ملي حمل و نقل و رانندگان" را تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

امروزه حمل و نقل نقش مهمي در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و .... دارد و جزء لاينفکي از زندگي روزمره به‌شمار مي‌رود، قطعا يکي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين عوامل دستيابي به توسعه همه‌جانبه و گسترش عدالت اجتماعي نيز محسوب مي‌شود.

بدون ترديد نبض توسعه اقتصادي در زندگي شهري و روستايي در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل مي‌تپد; اين قشر براي تحقق اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي از هيچ تلاشي فروگذار نکرده‌اند، همچنين رانندگان در دوران پر افتخار دفاع مقدس، نقش موثري در پشتيباني داشتند و شهدايي را در اين عرصه تقديم نظام جمهوري اسلامي کردند.

پر واضح است که کارآمدي و توانمندي بخش‌هاي مختلف صنعتي، توليدي، خدماتي و اجراي طرح‌هاي توسعه و عمران کشور و بالتبع استان چهارمحال و بختياري مرهون پويايي و بالندگي صنعت حمل و نقل است.

روز حمل و نقل و رانندگان در تاريخ تحولات کشور عزيزمان، ايام سرنوشت‌سازي بوده‌ و نقشي تعيين‌کننده در شکل‌گيري و انسجام شبکه حمل و نقل کشور داشته است، اين روز فرصت مناسبي براي بازنگري نيازها و مشکلات اين بخش است.

اينجانب ضمن تبريک "روز ملي حمل و نقل و رانندگان" به پيشگامان و فعالان اين بخش مهم، از زحمات تمامي دست‌اندکاران اين عرصه به‌ويژه همکاران اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، راهداران و رانندگان شريف استان قدرداني کرده از درگاه حضرت باريتعالي براي همگان سلامتي و موفقيت مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07