پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مديران در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به‌ويژه اعتياد دلسوزانه عمل کنند

کد خبر: 155197 تاریخ انتشار: 1399/11/05
نمایش: 1607
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد به پديده اعتياد در بين زنان، دانشجويان و دانش‌آموزان با حساسيت ويژه‌اي بپردازيم و مديران در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به‌ويژه اعتياد دلسوزانه عمل کنند.
جعفر مرداني ۵ بهمن‌ماه در جلسه بررسي علل گرايش بانوان به مواد مخدر در بين دانشجويان، دانش‌آموزان و محلات آلوده در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نوجوانان، جوانان و زنان اولين قربانيان پديده شوم اعتياد هستند، اظهار کرد: طبق آمار ارائه شده در کشور شاهد کاهش سن گرايش به اعتياد به ۱۵ سال هستيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: گرايش دانشجويان و دانش‌آموزان به استعمال مواد مخدر و دخانيات غيرقابل انکار نيست، اما متاسفانه تعدادي از مديران متولي تمايل چنداني براي پرداختن به اين موضوعات ندارد.

وي با اشاره به اينکه بايد به پديده اعتياد در بين زنان، دانشجويان و دانش آموزان با حساسيت ويژه‌اي بپردازيم، خاطر نشان کرد: خوابگاه‌هاي دانشجويي يک مکان مستعد براي استعمال دخانيات و گاهي موادمخدر هستند، بنابراين بايد اين مسئله با جديت دنبال شود.


مرداني در ادامه با اشاره به طرح پژوهشي علل گرايش بانوان به مواد مخدر در خوابگاه‌هاي دانشجويي، مدارس و مناطق آسيب پذير شهرستان‌هاي شهرکرد و فارسان، گفت: باتوجه به نتايج اين تحقيقات، بايد انتظارات از دستگاه‌هاي اجرايي براي برخورد با اين پديده شوم مشخص شود.


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: مديران متولي موظف هستند تا پايان برنامه ششم آسيب‌هاي اجتماعي را پنج درصد کاهش دهند، اما به‌نظر مي‌رسد در اين حوزه موفق عمل نشده است، مديران در کاهش اين آسيب‌ها به‌ويژه اعتياد دلسوزانه برخورد کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07