پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مسئوليت‌هاي اجتماعي بخش صنعت در چهارمحال و بختياري پيگيري مي‌شود

کد خبر: 155311 تاریخ انتشار: 1399/11/15
نمایش: 2312
اخبار
️تفاهم‌نامه چندجانبه بين وزارت صنعت، معدن و تجارت، استانداري و ۲ واحد صنعتي استان چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه با برگزاري آئيني منعقد شد تا بر اساس آن مسئوليت‌هاي اجتماعي بخش صنعت در اين استان پيگيري ‌شود.
اين تفاهم‌نامه در راستاي تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، دست‌يابي به توسعه متوازن منطقه‌اي و استفاده حداکثري از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بخش مردمي و غيردولتي و احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي شرکت‌هاي تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شده است.

در اين آئين مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران به نمايندگي از وزير صنعت، معدن و تجارت اين تفاهم‌نامه را امضاء کرد.

چهارمحال و بختياري دومين استاني است که پس از خراسان شمالي برنامه احياي مسئوليت‌هاي اجتماعي بخش صنعت را متعهد شده است.

بر اساس اين تفاهم‌نامه ۲ واحد صنعتي کارخانه قند چهارمحال و شرکت شهد زاگرس جهانبين به عنوان معين اقتصاد مقاومتي شهرستان شهرکرد متعهد شدند تا با توانمندسازي جوامع محلي آنها را در فرايند توليد مشارکت داده و با ايجاد تشکل‌هاي مردم‌نهاد ظرفيت‌هاي مناطق روستايي هدف را در مسير بالفعل شدن هدايت کنند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز متعهد شده است تا نسبت به انتقال دانش و تجربيات به شهرستان هدف و پايش، ارزيابي و نظارت بر اقدامات معين اقتصاد مقاومتي در اين مناطق اقدام کند.

بر اساس اين تفاهم‌نامه استانداري چهارمحال و بختياري نيز متعهد شد تا مطالعات اوليه انجام شده از وضعيت پتانسيل‌هاي منطقه را در اختيار معين اقتصاد مقاومتي شهرستان قرار دهد و نقش مشاوره، سياستگذاري، نظارت و حاکميتي خود را اعمال کند.

در اين آيين همچنين تفاهم‌نامه‌اي بين سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران و استانداري چهارمحال و بختياري براي توسعه زيرساخت‌هاي شهرک‌هاي صنعتي اين استان منعقد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07