پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تحريم‌ها مانع پيشرفت کشور نشد

کد خبر: 155331 تاریخ انتشار: 1399/11/18
نمایش: 1889
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با وجود همه تنگناها و تحريم‌هاي ظالمانه دشمن، ايران اسلامي به پيشرفت‌هاي قابل توجهي در عرصه‌هاي مختلف دست يافته و تحريم‌ها مانع رشد و تعالي کشور نشده است.
اقبال عباسي روز شنبه در همايش تجليل از صنعتگران و معدنکاران چهارمحال و بختياري افزود: ايران اسلامي در طول ۴۲ سال گذشته با اتکا به توان نيروهاي داخلي و بومي به پيشرفت‌هاي قابل توجهي در حوزه‌هاي مختلف دست يافته و اقدامات دشمن مانع حرکت رو به جلوي کشور نشده است.

وي ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامي روزانه ۶ ميليون بشکه نفت براي ۲۶ ميليون نفر جمعيت فروخته مي‌شد اما به طور متوسط در ۴۲ سال گذشته کمتر از ۲ ميليون بشکه براي جمعيت بالاي ۸۰ ميليون نفر به فروش ‌رسيده، اين در حالي است که قبل از انقلاب امکانات خدماتي بسيار ناچيز بود و امروز خدمات در تمامي مناطق کشور گسترش يافته است.

عباسي با اشاره به تاثيرگذاري ايران در مناسبات منطقه‌اي و جهاني، تصريح کرد: در کشور آمريکا، کانديداي رياست جمهوري براي راي آوري ۶۵ بار اسم ايران را اعلام کرد و اين نشان از اهميت و جايگاه ايران اسلامي دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به خودکفايي کشور در عرصه‌هاي مختلف، خاطر نشان کرد: به طور مثال در اين استان با راه‌اندازي پتروشيمي لردگان با توان داخلي و بومي، نه تنها در اين حوزه نياز کشور تامين شده بلکه محصولات آن به ديگر کشورها نيز صادر مي‌شود.

عباسي با اشاره به همراهي مردم با نظام، افزود: مردم کشور همواره پيشتيبان نظام بوده‌اند و در مسير رشد و خودکفايي کشور نقش بسزايي دارند.

در پايان از صنعت‌گران و معدن‌کاران برتر چهارمحال و بختياري تجليل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07