پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

کليات اجراي ۱۲ طرح سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري تصويب رسيد

کد خبر: 155333 تاریخ انتشار: 1399/11/18
نمایش: 2021
اخبار
️کليات اجراي ۱۲ طرح سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري شامگاه شنبه در کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط‌زيست استان به تصويب رسيد.
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دستگاه‌هاي اجرايي در خصوص اجراي طرح‌هاي زيربنايي در استان، همکاري لازم را داشته باشند تا اين طرح‌ها روند اجرايي سريع‌تري به خود بگيرند.

وي با اشاره به لزوم حمايت از سرمايه‌گذاران گفت: براي اجراي سريع طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در استان نياز به استعلام از دستگاه‌هاي اجرايي غيرمرتبط نيست.

اقبال عباسي در اين کارگروه تاکيد کرد: دستگاه‌هاي اجرايي مشخص شده در قانون، براي استعلام در روند سرمايه‌گذاري بايد در مهلت قانوني پاسخ مثبت يا منفي استعلام‌ها را ارائه دهند در غير اين‌صورت پاسخ استعلام مثبت تلقي مي‌شود، به همين منظور روند پاسخ به استعلام‌هاي سرمايه‌گذاري نبايد در دستگاه‌هاي اجرايي طولاني شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: کليه استعلامات و اخذ مجوزات مرتبط با طرح‌هاي زيربنايي بايد به‌روز و بدون اشکال باشند.

گفتني است، در اين نشست با کليات اجراي ۱۲ طرح سرمايه‌گذاري موافقت شد.

اين طرح‌ها شامل مجتمع‌هاي خدماتي، پرورش گوسفند داشتي، چمن مصنوعي، پرواربندي بره، توليد قطعات بتني، شهرک تخصصي بادام سامان و شهرک تخصصي صنعتي بخش خصوصي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07