پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
وزير کشور:

برنامه دولت اجراي عدالت در توزيع آب است

کد خبر: 156959 تاریخ انتشار: 1400/09/04
نمایش: 1223
اخبار
️وزير کشور با اشاره به مشکل کم‌آبي در چهارمحال و بختياري، گفت: بسياري از استان‌هاي کشور با مشکل کم‌آبي دست و پنجه نرم‌ مي‌کنند، برنامه دولت اجراي عدالت در توزيع آب بوده، معضل کم‌آبي به يک مشکل عمومي تبديل شده است.
احمد وحيدي چهارم آذرماه در آئين تکريم و معارفه استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سوابق سردار غلامعلي حيدري، اظهار کرد: استاندار جديد علم خدمت‌گذاري را از استاندار سابق تحويل مي‌گيرند و اميدواريم فصل جديدي از مجاهدت و خدمت‌گذاري رقم بخورد، همچنين از زحمات و خدمات آقاي عباسي تشکر مي‌کنيم.

وزير کشور افزود: اميدواريم با همدلي و همراهي مسئولان، نماينده ولي‌فقيه و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي در چهارمحال و بختياري شاهد اتفاقات خوب باشيم، اين استان ظرفيت‌هاي فراواني دارد که مهم‌ترين آن ولايت‌مداري و دين‌داري است.

وي با تاکيد بر اينکه بايد الگوي حضور همه‌جانبه مردم در حوزه اقتصادي تدوين شود، عنوان کرد: زماني‌که مردم وارد عرصه فرهنگ، سياست و امنيت شدند، شاهد حل و فصل مشکلات در اين حوزه بوديم، اگر به ظرفيت‌هاي هر استان به‌صورت ويژه توجه شود، مي‌توان در راستاي توسعه گام برداشت، بسياري از ظرفيت‌ها توسط مردم خلق مي‌شود و دولت نقشي در آن ندارد.

وحيدي تاکيد کرد: هنر اصلي دولت به ميان آوردن مردم در فعاليت‌هاي اقتصادي است، اگر اقتصاد مردمي شود، بسياري از مشکلات در اين حوزه حل مي‌شود.

وي اضافه کرد: چهارمحال و بختياري سرچشمه دو رود بزرگ است، اما اکنون با مشکل کم‌آبي مواجه شده، مردم استان‌ها با يکديگر مشکلي ندارند، اميدواريم خداوند رحمت خود را از کشور دريغ نکند و شاهد بارش برف و باران باشيم، دشمنان به‌دنبال اختلاف‌افکني در مسئله آب هستند، اولويت اول دولت تامين آب شرب است.

وحيدي با بيان اينکه مسئله تنظيم بازار در اولويت دولت سيزدهم قرار دارد، گفت: قيمت برخي کالا مانند سيمان، فولاد و ... کنترل شد، حل و فصل مشکلات زمان‌بر است، اميدواريم دولت در رسيدن به اهداف خود سربلند شود و اگر دشمنان خباثت خود را کنار بگذارند با آنان وارد مذاکره مي‌شويم.

وزير کشور با تاکيد بر اينکه دشمنان به هر روشي به‌دنبال ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي هستند، تصريح کرد: دشمنان از مشکلات کشور خوشنود مي‌شوند که نشان‌دهنده خباثت آن‌ها است، اما مردم با هوشياري اجازه ميدان‌داري را به دشمنان نمي‌دهند.

وي در پايان با اشاره روند واکسيسناسيون در کشور، توضيح داد: خوشبختانه دولت در مسئله واکسيسناسيون کرونا عملکرد خوبي داشت و روند واکسيناسيون در کشور مطلوب است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07