پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به مناسبت فرا رسيدن ۵ آذر، سالروز تشکيل بسيج مستضعفان

کد خبر: 156966 تاریخ انتشار: 1400/09/05
نمایش: 1448
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرارسيدن ۵ آذر، سالروز تشکيل بسيج مستضعفان را به بسيجيان سرافراز تبريک گفت.
متن پيام غلامعلي حيدري بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

تشکيل بسيج مستضعفان، به فرمان بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي بوده که امروز پس از گذشت بيش از چهار دهه از حيات پربرکت انقلابِ با عظمتِ اسلامي، ثمرات حماسه آفريني‌ها، فداکاري‌ها و تلاش‌هاي اين نهاد ارزشمند انقلابي و مردمي در تمامي عرصه‌ها مشهود است.

بسيج شجره طيبه‌اي است که در بوستان انقلاب اسلامي قد کشيد و هم‌اکنون به اوج بالندگي خود رسيده و در بسياري از عرصه‌ها منشا خير و برکت براي هموطنان در داخل کشور است، اين نهاد مقدس و مردمي همواره نقش بي‌بديل خود را در خدمت به محرومان و نيازمندان به منصه ظهور گذاشته و بسيجيان دلاور تحت زعامت مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) از هيچ کوششي براي ياري رساندن به مردم دريغ نمي‌کنند.

بسيج سرمايه‌اي تمام ناشدني است؛ بدون ترديد اين تعريف انقلاب اسلامي از بسيج و بسيجي بود که بسيجيان توانستند در کنار ساير نيروهاي نظامي و انتظامي براي شکست دشمن وارد عرصه شوند و پيروزي‌هاي ظفرمندانه را براي کشورمان رقم بزنند و آوازه اين پيروزي‌ها هم‌چنان گوش دشمنان جمهوري اسلامي را مي‌آزارد.

اينجانب فرا رسيدن سالروز تشکيل بسيج مستضعفان را به ملت شريف ايران به‌ويژه بسيجيان سرافراز استان چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌نمايم و اميدوارم اقشار مختلف بسيج در دستيابي به قله‌هاي افتخار روز به روز موفق‌تر و سربلندتر باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07