پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

️بازديد سرزده استاندار چهارمحال و بختياري از بخش کروناي بيمارستان هاجر

کد خبر: 157000 تاریخ انتشار: 1400/09/06 19:06:20
نمایش: 1605
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در اولين روز کاري خود به‌صورت سرزده از بخش کروناي بيمارستان هاجر شهرکرد بازديد کرد و در جريان مسائل و مشکلات بيماران و کادر بهداشت و درمان قرار گرفت.
غلامعلي حيدري ششم آذرماه در بازديد سرزده از بيمارستان هاجر شهرکرد با تاکيد بر اينکه کادر بهداشت و درمان از ابتداي شيوع بيماري کرونا شجاعانه، صادقانه و ايثارگرانه در ميدان مبارزه با بيماري منحوس کرونا حضور داشتند، اظهار کرد: معتقدم با پشت ميزنشيني نمي‌توان کار موثري انجام داد، بلکه بايد مسائل و مشکلات به‌صورت ميداني احصا شود و براي حل آن‌ها برنامه‌ريزي کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف به رفع هر چه بهتر مشکلات کمک مي‌کند، گفت: با استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي مي‌توان کوهي از مشکلات را از ميان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.

وي با اشاره به اينکه بسياري از مردم در ايام شيوع کرونا دچار مشکلات فراواني شدند، خاطرنشان کرد: مردم بايد براي مبارزه با کرونا با همدلي و انسجام کادر بهداشت و درمان و مسئولان را ياري کنند، امروز بحث واکسيناسيون بايد در اولويت قرار بگيرد.

حيدري تصريح کرد: هيچ مشکلي بابت تامين واکسن در چهارمحال و بختياري وجود ندارد، از افرادي که تاکنون براي تزريق واکسن مراجعه نکرده‌اند، درخواست مي‌شود در اولين فرصت به مراکز واکسيناسيون مراجعه کرده و سلامت خود و خانواده را از اين طريق تضمين کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تصريح کرد: مردم تا زماني‌که بيماري کرونا کنترل نشده است، بايد اجتماعات را به حداقل برسانند تا بتوانيم از اين بيماري عبور کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07