پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اجراي 130 ميليارد تومان طرح محروميت زدايي در استان به همت بنياد علوي

کد خبر: 191952 تاریخ انتشار: 1402/05/14 10:23:22
نمایش: 7609
اخبار
رييس بنياد علوي گفت: اين نهاد در سال گذشته ۱۳۰ ميليارد تومان طرح محروميت‌زدايي در استان چهارمحال و بختياري اجرا کرد.

وحيد خاوه‌اي در ديدار با استاندار چهارمحال و بختياري گفت: از جمله فعاليت‌هاي اين بنياد، احداث واحد مسکوني براي نيازمندان است که از يک هزار و ۲۰۰ واحد مسکوني هدف‌گذاري شده تاکنون ۶۵۰ واحد تکميل و تحويل مردم شده است.

وي ادامه داد: اين واحدهاي مسکوني براي مددجويان کميته امداد، بهزيستي و همچنين خانوارهايي است که زير پوشش هيچ يک از نهادهاي حمايتي نيستند، پيش‌بيني شده است و تا پايان سال تمامي واحدها تکميل و به خانوارهاي نيازمند تحويل مي‌شود.

رييس بنياد علوي از توزيع ۳۶ هزار بسته مواد غذايي و معيشتي براي زنان باردار در استان خبر داد و گفت: اگرچه اقدامات محروميت‌زدايي بنياد علوي در منطقه ميانکوه اردل متمرکز است اما اين بنياد در ديگر نقاط استان نيز خدماتي نظير اهداي بسته معيشتي انجام داده است.

خاوه‌اي يادآور شد: اهداي ۷۰۰ فقره جهيزيه به زوج‌هاي جوان، اجراي طرح‌هاي اشتغالزايي و تشکيل تعاوني‌ها و فعاليت‌هاي عمراني از ديگر اقداماتي است که بنياد علوم از سال ۱۴۰۰ تاکنون در بخش ميانکوه شهرستان اردل اجرا کرده است.

وي با بيان اينکه اقدامات عمراني بنياد علوي در شهرستان اردل تا پايان سال تکميل مي‌شود، اظهار داشت: براي تداوم فعاليت‌هاي محروميت‌زدايي بنياد در اين استان نياز است که مديريت ارشد اجرايي استان يک منطقه ديگر که نياز به فعاليت‌هاي محروميت‌زدايي دارد را پيشنهاد دهد تا از سال آينده اين فعاليت‌ها آغاز شود.

رييس بنياد علوي افزود: بنياد علوي در ورود به طرح‌هاي عمراني و محروميت‌زدايي مديران همان منطقه را محل مشورت قرار مي‌دهد و به طرح‌هايي که مدنظر استان نباشد ورود نمي‌کند.

خاوه‌اي تقويت فعاليت‌هاي اين نهاد در استان را نيازمند همراهي و کمک بيش از پيش مسئولان دانست و گفت: انتطار مي‌رود از محل تسهيلات تبصره ۱۸ سهميه‌اي به اين نهاد اختصاص يابد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06