پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

نقش رسانه ها در صرفه جويي مصرف آب و منابع انرژي مهم و اثرگذار است

کد خبر: 20297 تاریخ انتشار: 1397/04/03 16:11:13
نمایش: 1691
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر لزوم توجه بيش از پيش به موضوع صرفه جويي و مديريت مصرف آب در برهه کنوني گفت: رسانه ها نقش اثرگذاري در تحقق اين مهم دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري،صديقه ببران مشاور وزير نيرو و مديرکل روابط عمومي وزارت نيرو با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست با اشاره به اينکه آب منبعي برگشت ناپذير است و بايد همه مسئولان کشور نسبت به اهميت آن حساس باشند، گفت: بايد براي جلوگيري از هدر رفتن اين منبع ارزشمند راهبرد‌هاي عملي ارائه داد.

اقبال عباسي فرهنگسازي و تأثير بر افکار عمومي را مهم دانست و گفت: بر اين اساس، وظيفه رسانه ها در تمام موضوعات اجتماعي از جمله فرهنگ سازي درباره مصرف درست آب ومنابع انرژي بسيار سنگين است.

وي با اشاره به نقش رسانه ها در زمينه اطلاع رساني و تنوير افکار عمومي تصريح کرد: شناخت چالش هاي واقعي آب در کشور و استان بعنوان يک رسالت همگاني کمک خواهد کرد تا براي بحران کم  آبي برنامه ريزي و تصميم گيري هاي بهتري را شاهد باشيم

استاندار چهارمحال و بختياري با تأکيد بر ضرورت آبياري دانش‌بنيان و استفاده از روش‌هاي نوين مصرف آب براي پيشگيري از هدر رفتن آن گفت: اقناع مردم نيازمند به کار مطالعاتي است ،با ارائه نتايج مطالعات و مشخص کردن اولويت‌ها براي آگاهي بخشي و فرهنگسازي بايد تلاش کرد.

در اين نشست مديران عامل شرکت هاي آب منطقه اي، توزيع نيروي برق و آب وفاضلاب شهري و روستايي استان نيز حضور داشتند 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06